کد خبر : 1649554 | 22 آبان 1398 ساعت 09:56 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

صفحه اول روزنامه های ورزشی اروپا(عکس)

امروز به بررسی روزنامه های ورزشی اروپا در تاریخ ۱۳ نوامبر می پردازیم.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۱۲ نوامبر مصادف با ۲۲ آبان ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

مارکا؛ بازگشت بنزما به تیم ملی فرانسه؟!


مارکا با تیتر "انتظار شما چیست؟" به درخشش کریم بنزما در فصل جدید و شایستگی او برای دعوت شدن به تیم ملی فرانسه اشاره کرده است. دشان از سال ۲۰۱۵ کریم بنزما را به تیم ملی فرانسه دعوت نکرده و به نظر می رسد این یک مجازات ناعادلانه باشد.

 

دریافت جایزه پای طلایی توسط لوکا مودریچ.

 

 

1451442

 


آاس؛ فرانسه باید بنزما را دعوت کند


آاس با تیتر "فرانسه کریم بنزما را فرا می خواند" به احتمال بازگشت این بازیکن به تیم ملی فرانسه طی ماه‌های آینده اشاره کرده است. نشریه اکیپ یک نظر سنجی انجام داده که نشان می دهد هواداران تیم ملی فرانسه خواهان بازگشت کریم‌بنزما هستند. بنزما در فصل جدید بیشتر از گریزمان، امباپه و ژیرو گلزنی کرده است.

 

اتلتیکو مادرید و دیگو سیمئونه خواهان جذب رودریگو، مهاجم والنسیا، هستند.

 

 

1451447

 


اسپورت؛ اهداف نقل و انتقالاتی بارسا


اسپورت با تیتر " سه خروجی برای امضا" به هدف بارسلونا برای مشخص کردن وضعیت بازیکنانش اشاره کرده است. بارسلونا پیشنهاداتی برای آلنیا و واگوئه دریافت کرده است‌. آن ها همچنین به دنبال مشخص کردن وضعیت ایوان راکیتیچ نیز هستند که از سری آ پیشنهادات جدی دارد. بلوگرانا هیچ بازیکنی در ژانویه جذب نمی کند.

 

از پیراهن چهارم بارسلونا برای فصل جدید رونمایی شد.

 

 

1451445

 


موندو؛ ویلیان زیر نظر بارسلونا


موندو با تیتر "توجه به ویلیان" به علاقه بارسلونا برای به خدمت گرفتن ستاره برزیلی چلسی اشاره کرده است. قرارداد ویلیان در ماه ژوئیه به پایان می رسد و او یک گزینه مناسب برای بارسلونا است.

 

کیت جدید بارسا روز ۱۳ دسامبر و و در ورزشگاه واندا متروپولیتانو رونمایی خواهد شد. 

 

تنیس تور ATP؛ نادال پس از شکست مقابل زوروف، حالا به مصاف مدودوف خواهد رفت.

 

 

1451448

 


کوریره دلو اسپورت؛ مصاحبه با مونتولیوو


کوریره در شماره امروز خود مصاحبه‌ای با ریکاردو مونتولیوو، هافبک سابق میلان و تیم ملی ایتالیا، انجام داده است. مونتولیوو در این مصاحبه پیرامون مسائل مختلف از جمله خداحافظی خودش از فوتبال و شرایط حال حاضر میلان صحبت کرده است.

 

"ستاره موعود"؛ ارلینگ هالند مهاجم جوان سالزبورگ یک بازیکن فوق‌العاده به حساب می آید و می‌تواند خط حمله هر تیمی را بهبود ببخشد. او یک بازیکن بسیار آینده دار است. باشگاه های نظیر منچستریونایتد، چلسی، ناپولی و یوونتوس خواهان به خدمت گرفتن او هستند اما یک مشکل وجود دارد آن هم مدیر برنامه‌های او یعنی مینو رایولا است.

 

 

1451443

 


گاتزتا دلو اسپورت؛ زلاتان به میلان؟!


گاتزتا با تیتر "میلان و این مرد برای شما" به احتمال حضور زلاتان ابراهیموویچ در میلان اشاره کرده است. این بازیکن ۳۸ ساله سوئدی در ماه دسامبر تصمیم خواهد گرفت که راهی چه تیمی می شود. با این وجود به نظر می‌رسد که شانس میلان برای جذب او بیشتر از سایر تیم‌ها باشد.

 

"زنگ خطر برای یوونتوس"؛ گاتزتا در بخش دیگر با این تیتر به حواشی ایجاد شده توسط کریستیانو رونالدو اشاره کرده است.

 

اینتر در پی جذب کریستین اریکسن.

 

 

1451446

 


اکیپ؛ مشکل گریزمان


اکیپ با تیتر "مشکل چیست؟" به عدم موفقیت آنتوان گریزمان در بارسلونا تا به اینجای فصل اشاره کرده است. این ستاره فرانسوی زیر سایه لیونل مسی محو شده است و به نظر می‌رسد که ارنستو والورده نتوانسته تاکتیک خوبی برای درخشش این بازیکن پیدا کند.

 

 

1451444

دیدگاه‌ها