کد خبر : 1649555 | 22 آبان 1398 ساعت 10:04 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

کل بودجه سپاهان اندازه آپشن شش بازیکن آنهاست

تابش: آنها که علیه سپاهان صحبت می کنند توهم دارند

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به این که جایگاه فعلی تیم ها در جدول رده بندی کاذب است ابراز امیدواری کرد سپاهان بتواند تا انتهای فصل صدرنشینی را حفظ کند.

تابش: آنها که علیه سپاهان صحبت می کنند توهم دارند

به گزارش "ورزش سه"، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در حاشیه مراسم امروز فوتبال کلینیک در گفتگو با اهالی رسانه از رو به بهبود بودن امیر قلعه نویی خبر داد و اعلام کرد آنها که علیه سپاهان جوسازی می کنند دچار توهم هستند.

 

بیماری قلعه نویی تمرین را تعطیل کرد


اقای قلعه نویی به دلیل شدت بیماری نتوانستند در تمرین شرکت کنند به همین خاطر بازیکنان با وجود حضور در محل کمپ مجبور به تعطیلی شدند. وقتی پیگیر حال ایشان شدم هنوز به فرم مطلوب برنگشته بودند به همین خاطر در مراسم امروز هم نتوانستند حاضر شوند.

 

امیدوارم جایگاه سپاهان تا انتهای فصل حفظ شود


وضعیت سپاهان خدا را شکر مناسب است. صدرنشینی آن هم در شرایطی که تازه 10 بازی از لیگ سپری شده و جایگاه ها کاذب است، نمی تواند زیاد ما را از مسیری که پیش رو داریم دور کند چون هنوز آغاز راه است و جدول قطعا تغییرپذیر خواهد بود. البته تلاش می کنیم جایگاه فعلی سپاهان تغییر نکند. چند تیم خوب در کورس هستند که برای رقابت با آنها باید آماده باشیم.

 

برای بازی با استقلال کاملا آماده هستیم


ما بعد از جدال با صنعت نفت در آبادان باید خودمان را برای بازی با تیم استقلال آماده کنیم، رقیبی سرسخت و بسیار خوب که مشخصا جوانان فوق العاده و کادر فنی حرفه ای دارد. تیم ما کاملا برای رویارویی با استقلال آماده است. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید و تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.

 

کل بودجه سپاهان اندازه آپشن شش بازیکن آنهاست


من دیروز پیرامون آپشن قرارداد بازیکنان حرف زدم که با تاخیر منتشر شد. هنوز هم روی حرفم هستم. فی البداهه عرض نکردم و از من پرسیدند که آقای کالدرون مدعی شده بازی ها مهندسی شده و به سود تیم ثروتمند اصفهانی است. من هم گفتم آنها از ما ثروتمندتر هستند چون خودشان در برنامه زنده تلویزیونی گفتند آپشن های شش بازیکن این تیم 50 میلیارد است در حالی که کل بودجه ما در باشگاه سپاهان 50 میلیارد در شش رشته ورزشی و 80 تیم است.

 

آنها که علیه سپاهان صحبت می کنند توهم دارند


دوست ندارم در مورد باشگاه های دیگر صحبت کنم. پیرامون دعوت شدن آقای قلعه نویی به کمیته اخلاق ایشان می روند و دفاع می کنند اما مگر مربیان دیگر نگفتند که بازی ها مهندسی شده است؟ چرا پیگیر این ادعاها نشدند. آنها که پیرامون سپاهان صحبت می کنند و مدام حاشیه می سازند دچار توهم هستند. حواشی را برای ما ایجاد می کنند چون ما حاشیه ای نداریم که بخواهیم نگران باشیم.

 

کی روش و کومان با قراردادی کمتر از فصل قبل ماندند


پیرامون تمدید قراردادها باید عرض کنم که اکثر بازیکنان ما قرارداد دارند. زیر 25 ساله های ما سه سال به بالاست همین طور بالای 25 ساله ها که زیر دو سال قرارداد ندارند. در خصوص گمانه زنی ها در خصوص قراردادهای مالی کی روش استنلی و کومان باید صراحتا بگویم که مبلغ قرارداد آنها حتی از فصل پیش هم کمتر است و این که برخی با جوسازی دنبال رسیدن به مقاصد خود هستند را باید بگذاریم پای بی اطلاعی شان. هم کی روش هم کومان با مبلغی معقولانه و کمتر از فصل قبل در سپاهان ماندند.

 

با اختلاف دو گل عراق را می بریم


بازی ایران و عراق واقعا حساس است. ارزوی من برنده شدن ایران و بازگشت به صدر جدول است. برگزار نشدن بازی در عراق یک امتیاز خوب برای تیم ما محسوب می شود. از همین رو پیش بینی خود من این است که با دو گل اختلاف می بریم.

 

مدیران استان از قلعه نویی حمایت خوبی کردند


در خصوص حمایت از آقای قلعه نویی در بحث شعارهایی که علیه ایشان سر داده شد باید بگویم حمایت همه جانبه ای در استان صورت گرفت. همین الان نماینده محترم اصفهان در مجلس شورای اسلامی دقیقا به این بحث وارد شدند و از آقای قلعه نویی حمایت کردند.

دیدگاه‌ها