کد خبر : 1649567 | 22 آبان 1398 ساعت 10:40 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

10 درگیری خبرساز در کمپ های تمرینی

همه فوتبالیست‌های دعوایی در یک قاب

به بهانه درگیری رحیم استرلینگ و جو گومز، دو ستاره منچسترسیتی و لیورپول در کمپ تمرینی تیم ملی انگلیس نگاهی می‌اندازیم به ده مورد از خبرسازترین دعواهای اتفاق افتاده در کمپهای تمرینی.

همه فوتبالیست‌های دعوایی در یک قاب

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ و جو گومز از زمانی که در اولین جلسه تمرین تیم ملی انگلیس به دلیل آنچه یک روز قبل در جریان دیدار منچسترسیتی و لیورپول بین آنها گذشته بود با هم درگیر شدند همچنان در سرخط خبرها قرار دارند. این دعوا باعث شد نام استرلینگ از فهرست تیم ملی انگلیس برای بازی مقابل مونته‌نگرو خط بخورد و عکسهایی از جو گومز که روی صورتش جای خراش به وضوح دیده می‌شود منتشر شود.

 

1451461

 

به بهانه درگیری این دو ستاره انگلیسی نگاهی می‌اندازیم به ده مورد از خبرسازترین دعواهای اتفاق افتاده در کمپهای تمرینی:

 

بالوتلی و مانچینی

در ژانویه 2013 زمانی که ماریو بالوتلی بازیکن منچسترسیتی بود تصاویری از درگیری فیزیکی او با روبرتو مانچینی سرمربی این تیم در جلسه تمرینی سیتی منتشر شد که ظاهرا علت آن تکلی بود که بالوتلی روی پای اسکات سینکلر رفته بود.

 

1451462

 

مک‌کارتی و روی کین

در جریان حضور تیم ملی ایرلند در جام جهانی 2002، درگیری بین روی کین ستاره اصلی ایرلندی‌ها با سرمربی‌شان میک مک‌کارتی که باعث خروج کین از اردوی تیم ملی شد، عملا بر حضور ایرلند در جام جهانی سایه انداخت و ناکامی این تیم را قطعی کرد.

 

1451455

 

گراوسن و روبینیو

در جریان تمرینات پیش‌فصل رئال مادرید در سال 2006، توماس گراوسن بازیکن دانمارکی رئال و روبینیو ستاره برزیلی این تیم ظاهرا به دلیل تکل خشنی که گراوسن روی پای روبینیو رفته بود و واکنش شدید روبینیو با هم درگیر شدند و به سوی یکدیگر مشت پرتاب کردند.

 

1451456

 

دومنک و پاتریس اورا

شورش بازیکنان فرانسه در جام جهانی 2010 در دنیای فوتبال اتفاقی بسیار مشهور است. یکی از مهمترین اتفاقات این شورش بازیکنان، درگیری پاتریس اورا با مربی بدنسازی فرانسه و سپس درگیری شدید او با ریموند دومنک سرمربی فرانسه بود. پیش از بازی با آفریقای جنوبی میزبان، زمانی که بازیکنان فرانسه حاضر به تمرین نبودند درگیری اورا با دومنک و مربی بدنساز فرانسه بسیار خبرساز شد.

 

1451457

 

مورینیو و پل پوگبا

مورینیو و پوگبا چندین ماه بود که رابطه پرتنشی داشتند و پوگبا از این ناراحت بود که بازوبند کاپیتانی او به ناحق از دستش گرفته شده است. زمانی که پوگبا یک پست اینستاگرامی جنجالی منتشر کرد که مورینیو را به شدت عصبانی کرد در تمرین بعدی دوربین‌ها تصاویری ضبط کردند که از درگیری لفظی مورینیو با پوگبا خبر می‌داد. مورینیو البته سه ماه بعد از یونایتد اخراج شد.

 

1451463

 

بارتون و دابو

در سال 2008 جوی بارتون، هافبک منچسترسیتی در کمپ تمرینی این تیم با عثمان دابو، هم‌تیمی فرانسوی‌اش درگیری فیزیکی پیدا کرد. گفته می‌شد دابو دستهای خود را روی شانه‌های بارتون گذاشته و او را هل داده و بارتون هم با کوبیدن مشت به سر دابو تلافی کرده است.

 

1451458

 

هارتسون و برکوویچ

در سال 1999 جان هارتسون به اولین بازیکنی تبدیل شد که به دلیل بدرفتاری در زمین تمرین تیمش با محرومیت مواجه شد. بارتون در جریان تمرین تیم وستهام با مشت به صورت ایال برکوویچ هم‌تیمی‌اش کوبیده بود و سپس با لگد به سینه او ضربه زده بود.

 

1451464

 

کامارا و میتروویچ

همین امسال در جریان کمپ ترمینی باشگاه فولام و در حالیکه بازیکنان این تیم در یک جلسه یوگا شرکت داشتند، الکساندر میتروویچ و ابوبکر کامارا دو بازیکن این تیم با چنان شدتی با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند که هم‌تیمی‌های آنها به سختی توانستند این دو بازیکن فولام را از هم جدا کنند.

 

1451465

 

کونته و دیگو کاستا

زمانی که آنتونیو کونته سرمربی چلسی بود و دیگو کاستا در این تیم بازی می‌کرد تنش بین آنها در بالاترین سطح ممکن قرار داشت. دیگو کاستا سرانجام به دلیل اختلاف با یکی از مربیان بدنسازی چلسی بر سر موضوع مصدومیتش با او درگیری فیزیکی پیدا کرد و حاضر نشد با بقیه بازیکنان تیم تمرین کند و کونته هم در پاسخ نام او را از فهرست تیمش خط زد.

 

1451466

 

لیونگ‌برگ و ملبرگ

یکی دیگر از درگیری‌های اتفاق افتاده در جام جهانی، در جام جهانی 2002 بین دو بازیکن تیم ملی سوئد و قبل از دیدار این تیم با انگلستان اتفاق افتاد. زمانی که اولوف ملبرگ مدافع استون‌ویلا در جریان تمرین تیم ملی سوئد تکل خشنی روی پای فردی لیونگ‌برگ ستاره آرسنال رفت، لیونگ‌برگ در جبران این اتفاق به سمت او حمله ور شده و با ملبرگ درگیری فیزیکی پیدا کرد.

 

1451459

 

 

دیدگاه‌ها