کد خبر : 1649577 | 22 آبان 1398 ساعت 11:20 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

رودریگو: مقایسه شدن با رونالدو برای من خیلی زود است

رودریگو، مهاجم جوان برزیلی رئال مادرید می‌گوید با وجود درخشش‌های اخیرش در این تیم نگران مقایسه شدن با کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ پرتغالی است.

رودریگو: مقایسه شدن با رونالدو برای من خیلی زود است

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو گوئس، مهاجم جوان برزیلی رئال مادرید که در فصل گذشته با نمایش‌های درخشانی که با پیراهن این تیم داشته مورد توجه هواداران رئال قرار گرفته می‌گوید از اینکه گاهی با کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ پرتغالی مقایسه می‌شود نگران است و می‌ترسد فشار مقایسه شدن با اسطوره‌ای مثل رونالدو کار را برایش دشوار کند.

 

1451474

 

رودریگوی 18ساله از زمانی که از سانتوس برزیل به رئال پیوسته تا کنون شش بار برای این تیم به میدان رفته و پنج گل به ثمر رسانده. رودریگو که انتظار می‌رود روز جمعه در دیدار دوستانه برزیل و آرژانتین اولین بازی خود برای تیم ملی بزرگسالان کشورش را هم انجام دهد می‌گوید بار سنگین انتظارات می‌تواند کار او را در رئال بسیار سخت کند.

 

رودریگو در این باره گفت:" بازی کردن در کنار رونالدو در رئال مادرید آرزوی من بوده و حیف شد که او باشگاه را ترک کرد چون حالا به نظرم بازی کردن در کنار او دیگر خیلی سخت شده. من هنوز خیلی جوانم و صحبت کردن درباره پر کردن جای اسطوره بزرگی مثل کریستیانو رونالدو که یکی از بزرگترین اسطوره‌های تاریخ باشگاه بوده برای من خیلی زود است".

 

 

دیدگاه‌ها