کد خبر : 1649579 | 22 آبان 1398 ساعت 11:40 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد، گزینه اول جذب ستاره ملی‌پوش هلندی

درحالیکه جدال بین باشگاه‌های انگلیسی برای جذب ممفیس دیپای، ستاره هلندی لیون ادامه دارد گفته می‌شود که منچستریونایتد بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن او دارد.

منچستریونایتد، گزینه اول جذب ستاره ملی‌پوش هلندی

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره انتقال احتمالی ممفیس دیپای، ستاره هلندی باشگاه لیون به تاتنهام مطرح شده، جونینیو، مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی اعلام کرد که باشگاه منچستریونایتد بیشترین شانس را برای جذب دیپای دارد.

 

1451479

 

دیپای در ژانویه 2017 منچستریونایتد را ترک کرد تا راهی لیون شده و در لوشامپیونا بازی کند. دیپای پیش از آن به مدت 18 ماه در اولدترافورد حضور داشت که البته در این مدت روزهای سختی را سپری کرده بود. با وجود ناکامی در لیگ برتر، دیپای در لوشامپیونا درخشید و به یکی از ستاره‌های درخشان لیگ فرانسه تبدیل شد تا چندین باشگاه بزرگ اروپایی برای به خدمت گرفتنش صف بکشند.

 

با اینکه در روزهای اخیر گفته می‌شود تاتنهام به زودی با قراردادی 64 میلیون دلاری دیپای را جذب خواهد کرد، جونینیو، مدیر ورزشی لیون می‌گوید شانس منچستریونایتد برای جذب او از همه گزینه‌ها بیشتر است. جونینیو در این باره گفت:" اینکه منچستریونایتد برای جذب ممفیس دیپای اولویت دارد حرف درستی است. این مسائل در فوتبال وجود دارد ولی ما تا این لحظه هیچ پیشنهادی برای ممفیس دریافت نکرده‌ایم".

 

ممفیس دیپای تا سال 2021 با لیون قرارداد دارد ولی همانطور که جونینیو به خبرنگاران گفته با توجه به علاقه بسیار زیاد باشگاه‌های دیگر به ستاره هلندی، راضی کردن او به تمدید قراردادش بسیار دشوار خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها