کد خبر : 1649583 | 22 آبان 1398 ساعت 12:03 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

جمشیدی: کاپیتان سابق ذوب به کادر فنی اضافه شد؛

ذوب آهن برای منصوریان شرط امتیازی گذاشت

سخنگوی باشگاه ذوب آهن خبر از شرط امتیازی تا پایان نیم فصل برای علیرضا منصوریان داد.

 ذوب آهن برای منصوریان شرط امتیازی گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، احمد جمشیدی سخنگو و عضو هیات مدیره تیم فوتبال ذوب آهن درباره شرایط این تیم گفت: با توجه به نتایج ضعیفی که تیم فوتبال ذوب آهن گرفته و از لحاظ امتیازی وضعیت خوبی ندارد، نگرانی هایی برای هیات مدیره، مدیرعامل و هواداران ایجاد شده است.

 

وی ادامه داد: بعد از دیدار با ماشین سازی تبریز طی دو سه جلسه با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تمام مشکلات را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که با علیرضا منصوریان جلسه ای داشته باشیم و نگرانی های خود و هواداران را با او در میان بگذاریم تا تیم را از این بحران خارج کنیم.

 

جمشدی افزود: تا قبل از دیدار با ماشین سازی همیشه از تیم و علیرضا منصوریان دفاع می کردم و امیدوار به نتیجه گرفتن بودم اما متاسفانه خوب نتیجه نگرفتیم.

 

سخنگوی باشگاه ذوب آهن ادامه داد: در آخرین جلسه ای که دو روز قبل داشتیم و پنج ساعت به طول انجامید اعضای هیات مدیره، مدیرعامل باشگاه و علیرضا منصوریان حضور داشتند و نگرانی ها و مشکلاتی که پیش روی هیات مدیره و مدیرعامل است را به او ابلاغ کردیم.

 

وی اضافه کرد: طبق درخواست هیات مدیره، سرمربی تیم متعهد شد که تا پایان نیم فصل میزان معینی از امتیازات را بگیرد و مشکلات را برطرف کند. اگر تا پایان نیم فصل منصوریان این امتیازات را بگیرد، با او ادامه کار می دهیم اما اگر امتیازات لازم را نگیرد باید یک تصمیم جدی گرفته شود تا نگرانی هوادارانی که یار دوازدهم ما هستند را برطرف کنیم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای بهتر شدن شرایط تیم با همفکری خوبی که انجام دادیم حسن استکی که کاپیتان اسبق ذوب آهن بوده و سابقه مربیگری در تیم های پایه را دارد به کادر فنی تیم اضافه کردیم.

دیدگاه‌ها