کد خبر : 1649707 | 22 آبان 1398 ساعت 22:46 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

بوشهری های تیم ملی به دنبال درخشش در اردن(عکس)

محمد محبی و مهدی طارمی دو بازیکن فهرست کنونی تیم ملی برابر عراق امید زیادی برای گلزنی در دیدار حساس فردا دارند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ایران و عراق در حالی در پنجمین هفته رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملتهای آسیا 2023 چین به مصاف هم می روند که هر دو تیم به امتیازات این بازی نیاز دارند.

 

تا پایان هفته چهارم تیم های عراق و بحرین با هفت امتیاز صدرنشین هستند و ایران با شش امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و این دیدار فردا ایران و عراق را حساس تر از قبل می کند.

مهدی طارمی و محمد محبی دو عنصر هجومی تیم ملی انگیزه فراوانی دارند تا بتوانند مانند بازی با کامبوج، دروازه حریف را باز کنند. نمایش خیره کننده این دو باعث شد تا در بازی با بحرین نیز در ترکیب اصلی باشند اما وضعیت جوی باعث شد که تیم ملی افت کند و امیدوار هستیم تا فردا این دو بازیکن جنوبی نیز به همراه دیگر بازیکنان تیم، بدرخشند و با سه امتیاز به ایران بازگردند.

 

1451611


محمد محبی در بازی برابر کامبوج و با توجه به مصدومیت دژاگه، به ترکیب رسید و توانست علاوه بر زدن دوگل، دو پاس گل هم بدهد و اولین بازی ملی اش را اینچنین جشن بگیرد. او در بازی دوم تیم ملی نیز بدون واسطه فیکس شد اما تنها 60 دقیقه در ترکیب بود و نتوانست کار خاصی در منامه بکند.

مهدی طارمی که در بازی برابر هنگ کنگ در دیدار نخست غایب بود، در دیدار دوم مقابل کامبوج، علاوه بر پاس گل، توانست دو گل هم بزند اما در منامه نتوانست عملکرد خویش را ادامه بدهد. البته مصدومیت های اخیر او در تیم باشگاهی شاید او را از شرایط آرمانی دور کرده باشد اما با این حال او همچنان یکی از امیدهای جدی ما برای گلزنی و یا خلق موقعیت روی دروازه عراق خواهد بود.

 

گفتنی است دیدار فردای تیم ملی از ساعت 17:30 دقیقه شروع می شود.

دیدگاه‌ها