کد خبر : 1649711 | 22 آبان 1398 ساعت 23:24 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی هم حامی سرمربی موقت بایرن است

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ در مورد شرایط مصدومیت خود و تغییر کادر فنی در بایرن مونیخ صحبت کرد.

لواندوفسکی هم حامی سرمربی موقت بایرن است

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته قبل بالاخره نیکو کوواچ از بایرن مونیخ اخراج شد و هانس فلیک جای وی را گرفت. اخبار حاکی از آن است که این سرمربی موقت تا پایان فصل هدایت بایرن مونیخ را بر عهده خواهد داشت و به نظر می رسد ستاره های بایرن از جمله رابرت لواندوفسکی از رخ دادن این اتفاق راضی هستند.

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "من احساس درد و ناراحتی نمی کنم. عمل جراحی در پایان نیم اول فصل و در ماه دسامبر انجام خواهد شد و حال حاضر هیچ چیزی تمرینات من را مختل نمی کند. من در بهترین وضعیت دوران حرفه ای خود هستم، سن فقط یک عدد است.

 

1451615

 

خوشحالم که در شرایط بدنی خوبی هستم. جدا از گل هایی که به ثمر می رسانم، احساس می کنم در زمین شرایط خوبی دارم و از هم تیمی های خود هم حمایت می کنم.

 

تغییر سرمربی بایرن مونیخ؟ این اتفاق در زمان بدی رخ داد زیرا ما وسط فصل هستیم و مربیان زیادی در بازار حضور ندارند. اما من فکر می کنم هانس فلیک گزینه مناسبی است و این شانس را دارد که حداقل تا پایان فصل سرمربی ما بماند. ما با هانس فلیک ارتباط خوبی داریم و دانش تاکتیکی و فوتبالی او در سطح بالایی قرار دارد. در مدت زمان کوتاه او به ما نشان داد که چگونه می توانیم بهتر شده و پیروز شویم.

 

نامزد دریافت جایزه توپ طلا؟ من بسیار خوشحالم که در میان نامزدهای توپ طلا هستم. با این حال من روی مسائل دیگر تمرکز می کنم."

دیدگاه‌ها