کد خبر : 1649718 | 23 آبان 1398 ساعت 09:19 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

دوش‌های سیتی گرم نیست؛ رئیس را اخراج کنید!

باشگاه منچسترسیتی، رئیس مجموعه تمرینی مجهز 200میلیون پوندی خود را به دلیل شکایتهای صورت گرفته از دمای آب دوشهای این مجموعه اخراج کرد.

دوش‌های سیتی گرم نیست؛ رئیس را اخراج کنید!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچسترسیتی رئیس مجموعه تمرینی این باشگاه را به دلیل شکایت‌هایی که از مشکلات این مجموعه وجود داشته، شکایت‌هایی مثل سرد بودن دمای آب دوش‌ها، شکسته بودن بعضی درها و طول کشیدن بیش از حد تعمیرات در مجموعه، اخراج کرد. مجموعه تمرینی لوکس و مجهز منچسترسیتی برای این باشگاه چیزی در حدود 200 میلیون پوند هزینه برداشته.

 

1451621

 

باشگاه منچسترسیتی معتقد است مارک مانسر، رئیس مجموعه تمرینی باشگاه وظیفه داشته که شرایط تمرین ایده‌آلی برای تیم پپ گواردیولا در مرکز تمرینی مجهز این تیم که در نزدیکی ورزشگاه اتحاد قرار دارد فراهم کند. این مرکز تمرینی که در مقر آکادمی فوتبال سیتی قرار دارد اخیرا با شکایتهای متعددی روبرو بوده است. یکی از این شکایت‌ها دمای آب دوشهایی است که توسط بازیکنان سیتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله دیگر مشکلات می‌توان به درهای شکسته در این مجموعه و طول کشیدن بیش از حد زمان تعمیرات در مجموعه اشاره کرد.

 

1451620

 

مجموعه‌ای که در سال 2014 با صرف هزینه‌های هنگفت ساخته شده و باشگاه منچسترسیتی به آن افتخار می‌کند. یکی از منابع نزدیک به سیتی به دیلی میل گفته که کادر فنی این تیم بارها از وضعیت نگهداری مجموعه تمرینی شکایت داشته و این شکایتها را با مدیریت کلان باشگاه در میان گذاشته. ولی برخی از مدیران باشگاه معتقدند مدیریت رده‌بالا از مانسر به عنوان سپربلای کم‌کاری‌های خود استفاده کرده و اخراج او تنها برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات مدیریتی باشگاه بوده است.

 

دیدگاه‌ها