کد خبر : 1649724 | 23 آبان 1398 ساعت 10:20 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

اولین بازی تیم دیوید بکام، با تیم سابق او در لس‌آنجلس

تیم اینتر میامی که مالکیت و ریاستش در اختیار دیوید بکام است اولین بازی خود در لیگ MLS آمریکا را در شروع فصل جدید و مقابل تیم سابق او لس‌آنجلس گلکسی برگزار خواهد کرد.

اولین بازی تیم دیوید بکام، با تیم سابق او در لس‌آنجلس

به گزارش "ورزش سه"، دیوید بکام، مالک و رئیس باشگاه اینتر میامی که از شروع فصل آینده لیگ MLS آمریکا در این لیگ رقابت خواهد کرد، در اولین بازی این تیم شاهد رقابت اینتر میامی با تیم سابق خود لس‌آنجلس گلکسی خواهد بود.

 

1451632

 

سازمان لیگ MLS برای فصل 2020 رقابتها دو تیم را به تعداد تیمهای این لیگ اضافه کرده و این لیگ با اضافه شدن اینتر میامی و نشویل اس‌سی بیست و شش تیمی خواهد شد. با اینکه فصل قبلی این لیگ روز یکشنبه با قهرمانی سیاتل به پایان رسید و هنوز برنامه کامل فصل آینده مشخص نیست ولی اعلام شد که اولین بازی اینتر میامی، تیم دیوید بکام مقابل لس‌آنجلس گلکسی و به میزبانی اینتر میامی خواهد بود.

 

1451634

 

اینتر میامی که بکام یکی از مالکین اصلی آن بوده و ریاست باشگاه را به عهده دارد در حالی در روز 14 مارس در فورت لادردیل به مصاف گلکسی می‌رود که باشگاه مطرح شهر لس‌آنجلس مجسمه دیوید بکام را در مقابل استادیوم خانگی خود نصب کرده و بکام را یکی از اسطوره‌های خود می‌داند. بکام بعد از ترک اروپا و ورود به آمریکا برای گلکسی 98 بازی انجام داد و چهل گل به ثمر رساند.

 

دیدگاه‌ها