کد خبر : 1649725 | 23 آبان 1398 ساعت 10:15 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

صفحه اول روزنامه های ورزشی اروپا(عکس)

امروز به بررسی روزنامه های ورزشی اروپا در تاریخ ۱۴ نوامبر می پردازیم.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۱۴ نوامبر مصادف با ۲۳ آبان ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

مارکا؛ خداحافظی آقای گل


مارکا با تیتر "آقای گل ما را ترک کرد" به خداحافظی داوید ویا از دنیای فوتبال اشاره کرده است. ویا در طول حضورش در تیم ملی اسپانیا در ۹۸ بازی ۵۹ گل برای این تیم به ثمر رساند. او همچنین موفق شد با لاروخا به مقام قهرمانی رقابت‌های جام جهانی و جام ملت های اروپا دست پیدا کند.

 

"کار غیر ممکن برای نادال وجود ندارد"؛ این تنیسور اسپانیایی در حالی که از مدودوف عقب بود در نهایت موفق شد حریف خود را شکست دهد.

 

1451635


آاس؛ خداحافظی داوید ویا


آاس با تیتر " ویا تفنگ را آویزان کرد" به خداحافظی این بازیکن از دنیای فوتبال اشاره کرده است. داوید ویا با لباس تیم هایی نظیر والنسیا، بارسلونا، اتلتیکو مادرید و مهمتر از همه تیم ملی اسپانیا درخشید و گل‌های زیادی به ثمر رساند.

 

۱۸ دسامبر تاریخ جدید ال کلاسیکو.

 

پیروزی دراماتیک رافائل نادال مقابل مدودوف در مسابقات تور ۲۰۱۹.

 

1451641

 


اسپورت؛ حواشی اومتیتی


اسپورت با تیتر "مورد اومتیتی"، به حواشی پیش آمده طی فصول اخیر درباره مصدومیت این مدافع فرانسوی اشاره کرده است. اومتیتی طی یکی دو فصل اخیر دائماً با مصدومیت های پیاپی روبه رو بوده است و این موضوع باعث شده که باشگاه بارسلونا از این مدافع فرانسوی ناامید شود. او قرار بود یک عمل روی پای خود انجام دهد اما از این کار سر باز زد تا مصدومیتش طی ماه های اخیر تشدید شود و بازی های زیادی را از دست بدهد.

 

بارسلونا - رئال مادرید، ۱۸ دسامبر، ساعت ۲۰ به وقت اسپانیا.

 

پیروزی ۲-۰ بارسا در یک دیدار دوستانه مقابل کارتاخنوا با درخشش ریکی پویگ و کارلس پرز.

 

1451637

 


موندو؛ همبستگی بارسلونا


موندو با تیتر "اهداف همبستگی" به پیروزی دیشب بارسلونا در یک دیدار دوستانه مقابل کارتاخنوا اشاره کرده است. کارلس پرز و مارکز گل های بارسا را در بازی دیشب به ثمر رساندند و ریکی پویگ نیز نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد.

 

"بازگشت اسطوره"؛ رافائل نادال در حالی که از مدودوف عقب بود، در نهایت به بازی برگشت و به پیروزی دست یافت.

 

خداحافظی داوید ویا از دنیای فوتبال.

 

1451636

 


گاتزتا دلو اسپرت؛ کریستیانو در پرتغال


گاتزتا با تیتر "سی آرسون پرتغال" به حضور فوق ستارهفوق ستاره باشگاه یوونتوس در اردوی تیم ملی پرتغال اشاره کرده است. رونالدو در بازی امشب مقابل لیتوانی به میدان خواهد رفت و یکی از امیدهای تیمش برای صعود به رقابت های یورو ۲۰۲۰ خواهد بود. این ستاره باشگاه یوونتوس نتوانست در چند بازی اخیر بیانکونری آماده ظاهر شود اما حالا کاملاً آماده حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال است.

 

"برنامه برای ابراهیموویچ"؛ میلان قصد دارد این ستاره سوئدی و ۳۸ ساله را جذب کند.

 

1451639

 


کوریره دلو اسپورت؛ اینجا هم رونالدو


کوریره با تیتر "کدام رونالدو" به حضور کریستیانو رونالدو در بازی امشب پرتغال مقابل لیتوانی اشاره کرده است. او تنها ۴ روز پس از حواشی پیش آمده در یوونتوس و شایعات پیرامون مصدومیتش در ترکیب ثابت پرتغال قرار خواهد گرفت تا شایعات درباره اختلاف بین او و مائوریتزیو ساری افزایش پیدا کند.

 

آرسن ونگر رئیس توسعه جهانی فوتبال شد.

 

مشکل میلان؛ مینو رایولا مدیر برنامه های بازیکنانی نظیر دوناروما، سوسو، رومانیولی و بوناونتورا است؛ موضوعی که کار را برای میلان و تمدید قرارداد این بازیکنان سخت می‌کند.

 

جریمه سنگین برناردو سیلوا به خاطر توئیت جنجالی.

 

1451640

 


ابولا؛ بازی حساس پرتغال


ابولا با تیتر "بیایید به یورو برویم" به دیدار حساس امشب پرتغال مقابل لیتوانی اشاره کرده است. شاگردان فرناندوسانتوس برای صعود به رقابت‌های یورو به پیروزی در بازی امشب نیاز مبرم دارند چرا که صربستان یک رقیب جدی برای این تیم به حساب می‌‌آید. با وجود شایعات زیاد اما کریستیانو رونالدو مشکلی برای بازی امشب نخواهد داشت.

 

1451638

دیدگاه‌ها