کد خبر : 1649736 | 23 آبان 1398 ساعت 10:55 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

عراق با 1-4-5 به دنبال صدرنشینی در گروه C

کاتانچ با ترکیبی تدافعی مقابل ایران

آخرین آپدیت از ترکیب احتمالی عراق براساس خبرهای درز کرده از اردوی این تیم در امان اردن حاکی از چیدمانی تدافعی است.

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز یکی از حساس ترین دوئل های عراق و ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 به میزبانی امان پایتخت اردن در حالی آغاز می شود که سرمربی اسلوونیایی عراقی ها تصمیم دارد با چیدمانی تدافعی شاگردانش را به مصاف تیم اول آسیا در رنکینگ فیفا بفرستد تا شانس صدرنشینی در پایان دور رفت را از دست ندهد.


شیرهای بین النهرین با 7 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به بحرین در صدر جدول قرار دارند از همین رو کاتانچ تصمیم گرفته امروز در مصاف با ایران با تک مهاجم و چیدمان 1-4-5 شاگردانش را به میدان بفرستد که در این چیدمان هنگام حمله سیستم به 1-2-4-3 تغییر می کند.


آخرین آپدیت رسانه های عراقی از ترکیب احتمالی این تیم نشان می دهد مهند علی تک مهاجم سبزها در بازی عصر امروز خواهد بود ضمن این بشار رسن و همام طارق نیز به عنوان دو وینگر چپ و راست در مواقع لزوم به تک مهاجم این تیم اضافه خواهند شد. کاتانچ در این ترکیب بیشتر روی ساختار تدافعی خود تمرکز کرده به نحوی که از سه مدافع میانی هم زمان بهره می برد و دو پیستون نیز دارد.


با این تفاسیر ترکیب احتمالی منتشر شده به این شرح است؛"نوری صبری ؛ سعد ناطق، احمد ابراهیم، ربین سولاقا، علی عدنان، علاء معاوی؛ صفا هادی، امجد عطوان، بشار رسن، همام طارق؛ مهند علی".

 

1451654

دیدگاه‌ها