کد خبر : 1649745 | 23 آبان 1398 ساعت 11:48 | 149.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرانس فوتبال اعلام کرد

دادگاه CAS به سود ستاره محروم ایران رای داد

رسانه معتبر فرانسوی از برنده شدن ستاره محروم ایران در فرجام خواهی از حکم فیفا در قبال اتفاقات سال گذشته میان اوئسکا و اوسترشوند خبر داد.

دادگاه CAS به سود ستاره محروم ایران رای داد

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس و وکلای این بازیکن از هفته ها قبل پیگیر پرونده فرجام خواهی خود پیرامون رای اخیر فیفا بودند بلکه از زیر بار جریمه سنگین چهارمیلیون یورویی رها شوند. در گیرو دار اخبارهای متفاوتی که منابع خبری در سوئد و اسپانیا منتشر می کردند امروز فرانس فوتبال در گزارشی از برنده شدن ستاره محروم ایران در پرونده CAS و کاهش جریمه سنگین در نظر گرفته شده خبر داد.


بنا به نوشته سایت francefootball، سامان قدوس هافبک ایرانی آمیان فرانسه به خاطر شکایت باشگاه اوئسکا اسپانیا به دلیل نقض قوانین و رفتنش به این تیم، تا ماه دسامبر حق بازی فوتبال ندارد.اما در زمینه جریمه نقدی که فیفا او را به پرداخت چهار میلیون یورو محکوم کرده بود، با تلاش این هافبک ایرانی و اعتراض به دادگاه عالی ورزش CAS، قرار شد این مبلغ را باشگاه استرشوند سوئد و قدوس باهم بپردازند.


به این ترتیب سامان قدوس که پیش از این با شکستن سکوت خود در مصاحبه با رسانه های سوئدی جریمه در نظر گرفته شده را بی انصافی قلمداد کرده بود با پیگیری های صورت گرفته در دادگاه بین المللی ورزش موفق شد به پیروزی برسد تا جریمه اش به دو میلیون یورو کاهش پیداکند، مبلغی که بنا به ادعای رسانه های فرانسوی به زودی از سوی باشگاه آمیان به حساب فیفا واریز می شود تا زمینه بازگشت سامان قدوس به ترکیب این تیم از ابتدای سال 2020 فراهم گردد.

 

1451673

دیدگاه‌ها