ایران-عراق؛ حساس ترین نبرد زیر سایه حرف و حدیث ها
حواشی - 23 آبان 1398 ساعت 12:30 - 16.2K بازدید

ایران-عراق؛ حساس ترین نبرد زیر سایه حرف و حدیث ها

عصر روز پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران باید در سومین دیدار خود از بازی‌های مقدماتی جام جهانی برابر تیم ملی عراق به میدان برود دیداری که یک ماه پیش از برگزاری، حواشی آن آغاز شد و به همین دلیل اغراق نیست اگر بگوییم بازی تیم‌های ملی ایران و عراق یکی از پر حرف و حدیث ترین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در 
سال‌های اخیر است. 

ملی پوشان فوتبال ایران پس از دو پیروزی برابر تیم های ملی فوتبال هنگ کنگ و کامبوج در سومین بازی خود به بحرین رفتند دیداری که سه امتیاز آن می‌توانست خیال همه ما را از حضور موفق تیم ملی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی راحت کند اما این اتفاق نیفتاد و عدم نتیجه‌گیری تیم ملی ایران در بحرین باعث شد تا سه امتیاز دیدار برابر عراق، بیش از پیش برای ما حساس باشد. در این میان طبیعی است که انتظار برود شرایط به گونه‌ای باشد که ملی پوشان فوتبال ایران با حداکثر تمرکز روی حریف خود برای دیدار برابر تیم سرسختی مانند عراق آماده شوند اما از بد حادثه هیچکدام از این انتظارات برای تیم ملی ایران عملی نشد.

موضوع عدم تسویه حساب مالی با مارک ویلموتس و سایر اعضای کادر فنی باعث شد تا مرد بلژیکی فوتبال ایران دیر تر از حد معمول پا به کشور بگذارد به این ترتیب انتقاداتی که به برخی از مربیان به عنوان مربیان پروازی  می شد  الان دقیقا شامل آقای سرمربی بود، مارک ویلموتس دقیقاً یک شب پیش از آغاز اردویی که تاریخ آن قبلاً اعلام شده بود پا ایران گذاشت و خیلی سریع تمرینات تیم را آغاز کرد. با این حساب می توان گفت عدم تسویه حساب با سرمربی تیم ملی اولین و مهمترین عاملی بود که به این روزهای تیم ملی ضربه زد. موضوعی که حتی شایعه قطع همکاری ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران را هم بر سر زبان ها انداخت.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.