کد خبر : 1649788 | 23 آبان 1398 ساعت 16:06 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

پله: دوست داشتم با مسی هم تیمی شوم

پله، اسطوره فوتبال برزیل، در یک مصاحبه جالب تمجید ویژه‌ای از لیونل مسی انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال است. مسی ۳۲ ساله تا به حال پنج بار جایزه توپ طلا را از آن خود کرده است. عملکرد فوق العاده مسی در سال های اخیر باعث شده که بسیاری از بزرگان فوتبال از این فوق ستاره آرژانتینی تمجید کنند.

 

پله، اسطوره فوتبال برزیل، در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت تمجید ویژه‌ای از لیونل مسی انجام داده است. او گفت:" من دوست داشتم که روزی کنار لیونل مسی بازی می کردم. او یک بازیکن فوق العاده است و در هر بازی گل، پاس گل و دریبل های زیادی از خود به جای می گذارد. اگر من و او در یک تیم بودیم حریفان دائماً باید نگران هر دو ما می شدند. به نظر من مسی در حال حاضر کامل ترین بازیکن است."

 

1451734

 

پله در ادامه گفت: " در گذشته به شکل همزمان ستاره های بسیار بزرگی در تیم ها حضور داشتند اما در حال حاضر تنها دو یا سه فوق ستاره ابرقدرت در دنیا وجود دارند. لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و البته نیمار که هنوز نتوانسته به آن شکلی که باید در برزیل بدرخشد."

 

پله معتقد است که نیمار توانایی های فراوانی دارد و می‌تواند درخشش بیشتری از خود ارائه دهد. او در این باره گفت: " امیدوارم که نیمار در جام جهانی بعدی از نظر جسمی در فرم خوبی قرار داشته باشد. مردم دائما از او انتقاد می‌کنند. حتی خود من چند بار این کار را کردم اما این را باید بدانیم که او محصول باشگاه سانتوس است و باید حداقل از سمت ما حمایت شود. من همیشه بهترین ها را برای او می خواهم و در بسیاری از مواقع با پدرش صحبت می‌کنم. او از نظر فنی یک بازیکن فوق‌العاده است."

 

1451735

دیدگاه‌ها