کد خبر : 1649794 | 23 آبان 1398 ساعت 16:43 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک امضا تا انتصاب قدمی؛ 

گزینه اصلی جانشینی داورزنی مشخص شد

مهدی قدمی به احتمال فراوان طی روزهای آینده به عنوان جانشین محمدرضا داورزنی در قامت معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان منصوب خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" پس از سیر حواشی هفته های اخیر در خصوص بازگشت داورزنی به دنیای والیبال و کناره‌گیری دیرهنگام او از پست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، حالا گمانه‌زنی برای انتصاب جانشین او از سوی سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بالا گرفته است و گزینه های فراوانی طی روزهای اخیر برای جانشینی محمدرضا داورزنی مطرح شده اند اما احتمالات خبر از انتصاب احتمالی مهدی قدمی می‌دهد.

 

1451739

 

قدمی که در کارنامه کاری خود معاونت پشتیبانی سازمان تربیت بدنی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک را دارد، اکنون با حکم رئیس دفتر رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری به عنوان معاون پشتیبانی این نهاد فعالیت می‌کند اما شنیده‌ها حاکی از آن است که وی طی چند روز در تلاش بوده است تا با استعفای خود از این سمت، پیشنهاد وزیر ورزش مبنی بر قبول سمت معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان را برعهده گیرد.

 

با این اوصاف، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به احتمال فراوان مهدی قدمی طی روزهای آینده به عنوان جایگزین داورزنی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها