کد خبر : 1649796 | 23 آبان 1398 ساعت 17:07 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

کدام تیم قبل از الکلاسیکو بیشتر استراحت می کند؟

با توجه به برنامه اعلام شده از سوی لالیگا به نظر می‌رسد که بارسلونا فرصت بیشتری برای ریکاوری پیش از دیدار ال کلاسیکو داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود دیدار بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید روز ۲۶ اکتبر انجام شود اما به دلیل نا آرامی های موجود در شهر بارسلونا این دیدار به تعویق افتاد. دیروز اما لالیگا تاریخ جدید برگزاری دیدار ال‌کلاسیکو را اعلام کرد؛ بر این اساس دو تیم بارسلونا و رئال مادرید روز چهارشنبه ۱۸ دسامبر در ورزشگاه نیوکمپ و از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

1451741

 

با توجه به تاریخ جدید اعلام شده به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا با آمادگی بدنی بهتری پا به ال کلاسیکو بگذارد. بر این اساس بارسلونا چهار روز قبل از دیدار ال کلاسیکو از ساعت ۱۶ مهمان رئال سوسیداد خواهد بود. فردای این بازی اما رئال مادرید از ساعت ۲۱ در ورزشگاه مستایا به مصاف والنسیا خواهد رفت. این برنامه نشان می دهد که رئال مادرید حدود ۲۹ ساعت کمتر از بارسلونا برای دیدار الکلاسیکو استراحت خواهد کرد.

 

کار سخت زین الدین زیدان و تیمش اما تنها به اینجا ختم نمی شود و آنها یک هفته پیش از دیدار الکلاسیکو باید در یک رقابت بسیار مهم به مصاف کلوب بروژ بروند؛ دیداری که می تواند نقش بسیار مهمی را در صعود یا عدم صعود کهکشانی ها به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ایفا کند. با توجه به این مسائل اصلا بعید نیست که رئال مادرید برای زودتر برگزار شدن بازی اش مقابل والنسیا درخواستی را ارائه دهد.

 

1451742

دیدگاه‌ها