کد خبر : 1649797 | 23 آبان 1398 ساعت 17:00 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

سه تغییر ایران برای بازی بزرگ گروه؛

ویلموتس ترکیب بازی بحرین را ادیت کرد

سرمربی بلژیکی تیم ملی ترکیب بازی بحرین را با 3 تغییر برای بازی عراق آماده کرد.

ویلموتس ترکیب بازی بحرین را ادیت کرد

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدار خود از چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملتهای آسیا از ساعت 17:30 مقابل عراق بازی خواهد کرد. 

 

مارک ویلموتس بلژیکی ترکیب اصلی بازیکنان ایران را برای این دیدار اعلام کرده است. علیرضا بیرانوند، دو مدافع کناری، یکی از مدافعان میانی، یکی از هافبک های دفاعی و 2تا از مهاجمان ایران همان نفرات دیدار با بحرین هستند و هافبک تهاجمی دیدار قبلی، امروز به خط حمله منتقل شده است؛ اما 3 تغییر در ترکیب دیدار امروز نسبت به بازی مقابل بحرین به چشم می خورد.

 

در قلب خط دفاعی ایران، مجید حسینی به نیمکت ذخیره منتقل شده و مرتضی پورعلی گنجی با رفع مصدومیتش به ترکیب اصلی برگشته است.

 

در مرکز زمین پس از خط خوردن احسان حاج صفی به دلیل آسیب دیدگی، احمد نوراللهی جایگزین او شده و این هافبک تیم پرسپولیس در کنار امید ابراهیمی بخش عقب خط هافبک ایران را تشکیل می دهند.

 

دیگر تغییر ترکیب ایران هم در فاز تهاجمی رقم خورده است. در بازی با بحرین، کریم انصاری فرد، سردار آزمون و مهدی طارمی خط حمله ایران را تشکیل داده بودند و در بازی امروز، کریم از این مثلث کنار رفته و به جای او محمد محبی در خط حمله حضور خواهد داشت. این در حالی است که محبی در دیدار مقابل بحرین، عضوی از خط هافبک ایران بود. در ترکیب ایران به جای محبی در خط هافبک، کاپیتان و باتجربه ترین بازیکن تیم یعنی مسعود شجاعی حضور خواهد داشت تا سومین تغییر ترکیب تیم ویلموتس نسبت به دیدار ماه گذشته برابر بحرین شکل بگیرد.

دیدگاه‌ها