کد خبر : 1649828 | 23 آبان 1398 ساعت 20:10 | 69.5K بازدید | 0 دیدگاه

ویلیان:

مسی یا رونالدو؟ برای من رونالدینیو بهترین بود

ویلیان، ستاره برزیلی چلسی، مدعی شد که رونالدینیو بزرگترین الگوی او در فوتبال است.

مسی یا رونالدو؟ برای من رونالدینیو بهترین بود

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره احتمال پیوستن ویلیان به بارسلونا مطرح شده است. این ستاره برزیلی تا ماه دسامبر با باشگاه چلسی قرارداد دارد و جدایی او از این تیم لندنی در نقل و انتقالات زمستانی بسیار محتمل به نظر می رسد.

بسیاری از فوتبال دوستان معتقد هستند که رونالدینیو بازیکنی هم سطح لیونل مسی و حتی بهتر از او بوده است؛ با این تفاوت که رونالدینیو در بازه زمانی کمتری نسبت به لیونل مسی فرم خوب خود را حفظ کرد و تنها در یک دوره دو یا سه ساله عملکرد بی نظیری از خود ارائه داد.

 

1294066

 

ویلیان اما در یک مصاحبه جالب تمجید ویژه‌ای از رونالدینیو انجام داده است. او گفت: " رونالدینیو برای من بهترین است. حتی بهتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی! این دو نفر گل های بسیار زیادی به ثمر رسانده اند اما توانایی های رونالدینیو منحصر به فرد و فوق العاده بود. او واقعاً یک فوتبالیست شگفت انگیز بود."

ویلیان در ادامه گفت: "من به عنوان یک هوادار رونالدینیو فکر می‌کنم که او خیلی زود از فوتبال خداحافظی کرد. اگر رونالدینیو چند سال دیگر به عملکرد فوق العاده خود ادامه می‌داد، قطعاً برای سه، چهار یا پنج بار به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب می شد، اما او تنها دو بار این کار را انجام داد و من می دانم که بعد از آن چه اتفاقی برایش افتاد. رونالدینیو بزرگترین الگوی من در فوتبال بود."

دیدگاه‌ها