کد خبر : 1649829 | 23 آبان 1398 ساعت 20:45 | 48.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوپتگی:

از صحبت درباره رئال مادرید خسته شده‌ام

خوان لوپتگی، سرمربی سویا، در مصاحبه‌ای عنوان کرد که از تحلیل اتفاقاتی که در زمان حضورش در رئال مادرید افتاده، خسته شده است.

از صحبت درباره رئال مادرید خسته شده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال گذشته و یک روز قبل از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸، باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که جولن لوپتگی، سرمربی آن زمان تیم ملی اسپانیا را به عنوان جانشین زین الدین زیدان انتخاب کرده است؛ موضوعی که در آستانه جام جهانی حواشی زیادی را به دنبال داشت و باعث شد که فدراسیون فوتبال اسپانیا این مربی را از سمتش اخراج کند.

 

1406006

 

لوپتگی اما در رئال مادرید نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد و پس از شکست تحقیرآمیز مقابل بارسلونا از هدایت این تیم برکنار شد تا خیلی زود به کارش در لوس بلانکوس پایان دهد. طی ماه های اخیر سوالات زیادی از لوپتگی درباره زمان حضورش در رئال مادرید پرسیده شده است؛ موضوعی که حالا باعث ناراحتی سرمربی سویا شده است.

او در این باره گفت: " دلیلی برای مقایسه سویا و رئال مادرید وجود ندارد و من دوست ندارم که این کار را انجام بدهم. همیشه نمی توان از خاطرات خوب صحبت کرد و اتفاقات تلخ نیز تجربیات انسان را افزایش می دهند؛ این موضوعی است که باعث ترقی و پیشرفت در فوتبال خواهد شد. من از صحبت درباره اتفاقاتی که در رئال مادرید افتاد خسته شده ام و دوست ندارم که دیگر در این باره حرفی بزنم."

دیدگاه‌ها