کد خبر : 1649832 | 23 آبان 1398 ساعت 20:09 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

ویلموتس جنگ تعویض‌ها را به کاتانچ باخت

مقایسه دو تعویض مربیان ایران و عراق نشان می دهد که چگونه در دقایق 92 گل برتری حریف وارد دروازه بیرانوند شده است.

ویلموتس جنگ تعویض‌ها را به کاتانچ باخت

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی ایران مقابل عراق در چهارمین بازی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر شکست تلخی را پشت سر گذاشت. تیم ایران در حالی که در دقایق پایانی 10 نفره به بازی ادامه می داد، به دنبال آن بود تا بتواند تساوی را حفظ کند اما گلی که بازیکن تعویضی عراقی ها در وقت های اضافی زد، معادلات ویلموتس را برهم زد.


علاء عباس در شرایطی با ضربه سر گل برتری عراق را به ثمر رساند که او در دقیقه 76 جایگزین مهند علی زننده گل اول سبزپوشان شده بود. عباس که از قد و قامت خوبی برخوردار است از سوی کاتانچ سرمربی عراق به زمین فرستاده شد تا بتواند با ضربات سر خاص خود خطرناک ظاهر شود. از این رو با حضور عباس در زمین، عراقی ها رو به بازی مستقیم آوردند و ارسال های زیادی روی دروازه انجام دادند که روی یکی از همین ارسال ها نیز به گل رسیدند.


نکته قابل توجه، مقایسه این تعویض کاتانچ سرمربی عراق با تعویض هجومی مارک ویلموتس بود. او در دقیقه 62 برای اینکه به خط حمله تیمش تحرک بیشتری بدهد، وحید امیری را جایگزین مهدی طارمی کرد اما نه تنها تغییر تاکتیکی اتفاق نیفتاد که امیری فقط در پستی که طارمی بازی می کرد، به عنوان یار جایگزین و تازه نفس تر بازی کرد.


به عبارت بهتر جنگ تعویض های هجومی میان ویلموتس و کاتانچ را سرمربی عراق برد و بازیکنی که او به زمین برد، تعویض طلایی اش لقب گرفت و عامل برد هیجان انگیز تیمش شد.

دیدگاه‌ها