کد خبر : 1649879 | 24 آبان 1398 ساعت 10:00 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

ساوت گیت: دلیل سوت زدن علیه گومز را نمی‌فهمم

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از رفتار تماشاگران نسبت به جو گومز انتقاد کرد.

ساوت گیت: دلیل سوت زدن علیه گومز را نمی‌فهمم

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس دیشب موفق شد در یک بازی سراسر هجومی و برتر مونته نگرو را با نتیجه ۷-۰ شکست دهد. شاگردان گرت ساوت گیت با پیروزی در بازی دیشب ۱۸ امتیازی شدند و جواز صعود به رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ را دریافت کردند.

 

گرت ساوت گیت پس از پایان بازی در کنفرانس خبری حاضر شد و درباره مسائل مختلف صحبت کرد. او گفت:


"من فکر می کنم که تعادل ما در دو سمت زمین باید بهتر شود. ما در بازی امشب فرصت‌های زیادی به حریف دادیم و این اتفاق خوبی نیست. همچنین در بازی بدون توپ نیز نیاز به پیشرفت داریم و در این باره قطعاً تلاش زیادی انجام خواهیم داد. با این وجود از کسب این پیروزی و صعود به رقابت‌های یورو بسیار خوشحال هستم."

 

ساوت گیت در ادامه پیرامون اعتراضات و سوت ها علیه گومز گفت: " واقعاً دلیل سوت زدن و هو شدن جو گومز را نمی فهمم. گومز بازیکن تیم ملی انگلیس است و این رفتارها نباید با او انجام شود. جو گومز و رحیم استرلینگ رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند؛ موضوعی که بین سایر بازیکنان تیم نیز وجود دارد. این یک اتفاق تلخ و ناامید کننده برای جو گومز بود. جو یک بازیکن جوان است و قطعا این رفتارها تاثیر بدی روی او می گذارد. صحبت ها در رابطه با این مسئله انجام شده و ما نباید خیلی به آن دامن بزنیم. در حال حاضر فقط حال روحی جو گومز برای من مهم است و می خواهم مطمئن شوم که وضعیت روحی او خوب است."

 

1451855

دیدگاه‌ها