کد خبر : 1649884 | 24 آبان 1398 ساعت 10:30 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد ایرانی‌ها به 10 می‌رسد؟

ستاره مشهدی فوتسال، گزینه توپ طلای آسیا

مهدی جاوید ستاره تیم مس سونگون به همراه دو ژاپنی، کاندیدای کسب جایزه بهترین فوتسالیست آسیا هستند.

ستاره مشهدی فوتسال، گزینه توپ طلای آسیا

به گزارش "ورزش سه"، حضور دو ایرانی برای کسب جوایز مهم فوتبال آسیا، قرارگیری مهدی جاوید ستاره تیم ملی فوتسال را در بین گزینه های بهترین فوتسالیست آسیا، تحت تاثیر قرار نداده است. جاوید که سال پیش با تیم مس سونگون در جام باشگاه های آسیا و جهان درخشش ویژه ای داشت، مورد توجه ای اف سی نیز قرار گرفت و حالا یکی از شانس های کسب توپ طلا در این بخش محسوب می‌شود.

 

جاوید ستاره 32 ساله مشهدی فوتسال ایران است که در تیم ملی نیز یکی از بازیکنان فیکس به شمار می‌رود. او یک بار بهترین بازیکن جام باشگاه های آسیا و آقای گل این رقابت ها نیز شد، اما حالا کاندیدای کسب جایزه مهم تری شده و همه امیدوارند در بخش جوایز فردی نیز ایران را سربلند کند.

 

این بازیکن مدال برنز جام جهانی و دو مدال طلای جام ملت های آسیا را با تیم ملی به دست آورد و همچنین حدود 10 مدال دیگر از رقابت های آسیایی دارد. وی حالا باید با یوشیکاوا و سکیگوچی از ژاپن رقابت کند.

 

جایزه بهترین فوتسالیست آسیا از سال 2006 اهدا می‌شود و ایرانی ها 9 بار این جایزه را به دست آورده اند. وحید شمسایی، محمد طاهری و علی اصغر حسن زاده هر کدام چند بار توانسته‌اند بهترین بازیکن آسیا شوند. در سه سال اخیر این حسن زاده بود که با کسب این جایزه هت تریک کرده است.

 

دیدگاه‌ها