کد خبر : 1649885 | 24 آبان 1398 ساعت 10:40 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: عطش زیادی برای بردن جام در تیم ملی دارم

سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، می گوید تا زمانی که بدنش اجازه بدهد فوتبال بازی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا امشب از سری مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۰ میزبان مالت خواهد بود. لاروخا هم اکنون با ۲۰ امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارد و شاگردان روبرت مورنو می‌توانند با پیروزی در بازی امشب صعود خود را به رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ قطعی کنند.

 

سرخیو راموس در کنفرانس خبری پیش از بازی اسپانیا مقابل مالت حضور یافت و درباره مسائل مختلف صحبت کرد. 

 

باشگاه و تیم ملی؟


یک فصل طولانی در پیش است و من دوست دارم در همه بازی‌ها حضور داشته باشم. تا زمانی که آماده باشم برای تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید بازی خواهم کرد چرا که نمی خواهم حتی یک دقیقه از فرصت هایم را به کسی هدیه دهم.

 

پیش بینی از آینده؟


دوست ندارم برای پایان فوتبالم سقف تعیین کنم. تا زمانی که بدنم به من اجازه بدهد قطعاً فوتبال بازی خواهم کرد. علاقه و عطش زیادی برای بردن جام در تیم ملی دارم.

 

1451861

 

سوپرکاپ اسپانیا در عربستان؟


بهتر است نظری در این باره ندهم چرا که بازیکنان تصمیم گیرنده نیستند و کاری هم از دستشان برنمی‌آید. لالیگا معتقد است که این تغییر به این لیگ کمک خواهد کرد. با این وجود باز هم می‌گویم که ما تصمیم گیرنده نیستیم.

 

حواشی ادامه‌دار و بی‌پایان گرت بیل؟


هر چیزی که من درمورد گرت بگویم قطعاً باعث ایجاد حاشیه در رسانه ها می شود. این موضوع به باشگاه مربوط است اما با این وجود از این که او می تواند دوباره فوتبال بازی کند و آماده شده خوشحال هستم. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها