کد خبر : 1649891 | 24 آبان 1398 ساعت 11:06 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع استرلینگ از جو گومز: هو کردن جو اشتباه بود

رحیم استرلینگ از هو شدن جو گومز در دیدار دیشب انگلیس و مونته‌نگرو در ورزشگاه ومبلی انتقاد کرد. این در حالی است که او به دلیل درگیری با گومز در بازی دیشب حضور نداشت.

دفاع استرلینگ از جو گومز: هو کردن جو اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دیشب و در جریان پیروزی درخشان 7-0 انگلیس بر مونته‌نگرو در مقدماتی یورو2020، در زمان ورود جو گومز، مدافع لیورپول به زمین مسابقه، بخشی از سکوهای ومبلی او را هو کردند و در جریان بازی هم به هو کردن او ادامه دادند. رحیم استرلینگ، ستاره منچسترسیتی که در روزهای اخیر نامش با نام جو گومز گره خورده از هوادارانی که اقدام به هو کردن گومز کرده بودند انتقاد کرد.

 

1451873

 

ماجرای این دو ستاره انگلیسی به چند روز پیش برمی‌گردد. زمانی که آنها در کمپ تمرینی تیم ملی در سنت‌ جرجز پارک، در ادامه تنشی که شب پیش از آن در دیدار لیورپول و منچسترسیتی بین‌ آنها پیش آمده بود، با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند.

 

بعد از درگیری این دو گرت ساوت‌گیت اعلام کرد که نام استرلینگ را از فهرست تیم ملی برای بازی با مونته‌نگرو خط زده و به این ترتیب بود که استرلینگ دیشب بازی را از روی سکوهای ومبلی تماشا می‌کرد.

 

1451849

 

استرلینگ در واکنش به هو شدن جو گومز توسط بخشی از تماشاچیان انگلیسی در حساب توییتر خود نوشت:" به هواداران انگلیس می‌گویم که من می‌خواستم این مساله را ادامه ندهم ولی با توجه به اتفاقاتی که امشب افتاد مجبورم دوباره صحبت کنم. تماشای اینکه هم‌تیمی من به خاطر مسئلهای که مقصرش من بودم در استادیوم هو شود برایم خیلی سخت بود. جو در حق من هیچ کار اشتباهی نکرده. هو کردن کسی که بعد از یک هفته خیلی دشوار سرش را پایین انداخته و تلاش کرده واقعا اشتباه بود. من مسئولیت آن ماجرا را قبول کردم و تبعاتش را پذیرفتم. احساس می‌کردم باید این حرف ها را بگویم. مراقب خودتان باشید".

 

دیدگاه‌ها