کد خبر : 1649920 | 24 آبان 1398 ساعت 15:18 | 91.1K بازدید | 0 دیدگاه

حمله ارتش رونالدو به سرمربی یوونتوس! (عکس)

اطرافیان کریستیانو رونالدو به حواشی اخیر پیرامون این ستاره 34 ساله واکنش نشان داده اند.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو دیشب نمایش فوق العاده ای برابر لیتوانی از خود ارائه داده و با ثبت هت تریک موفق شد گل شماره 98 خود با لباس تیم ملی پرتغال را به ثمر رسانده و گام بلندی برای رسیدن به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ بردارد.

 

1451839

 

اما این هت تریک در شرایطی رخ داد که در هفته های اخیر این ستاره پرتغالی در ترکیب یوونتوس حواشی فراوانی را تجربه کرده بود و مائوریتسیو ساری، سرمربی یووه در دو بازی متوالی وی را تعویض کرده بود که این اتفاق هرگز به مذاق کریستیانو رونالدو خوش نیامد.

 

حالا و بعد از هت تریک دیشب، فرناندو سانتوس به نوعی به مائوریتسیو ساری و تصمیمات او در مورد کریستیانو رونالدو طعنه زده و گفت: "افرادی وجود دارند که نسبت به رونالدو تردید دارند، اما من هیچوقت نسبت به توانایی های وی شک نداشته ام."

 

همچنین خواهر رونالدو نیز در صفحه خود نوشت: "او کار خود را انجام داد، تصور کنید اگر کریستیانو نبود. افتخار خواهر، حالا کمی فکر کنید."

 

هدف همگی این حملات مائوریتسیو ساری است و به نظر می رسد اطرافیان کریستیانو رونالدو قصد داشته اند توانایی های این بازیکن را به سرمربی یوونتوس یادآوری کنند.

 

1451904

دیدگاه‌ها