کد خبر : 1649932 | 24 آبان 1398 ساعت 16:37 | 296.7K بازدید | 0 دیدگاه

مصاحبه مفصل مدافع باتجربه بارسلونا؛

واکنش جرارد پیکه به دعوت نشدن به عروسی راموس!

جرارد پیکه، مدافع متعصب بارسلونا در مصاحبه ای مفصل به سوالات مختلف پاسخ داد.

واکنش جرارد پیکه به دعوت نشدن به عروسی راموس!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به ساعت و زمان جدید ال کلاسیکو معترض بوده و معتقد است 29 ساعت کمتر از بارسلونا استراحت کردن به ضرر آنها تمام خواهد شد. جرارد پیکه معتقد است بازی باید در همان زمان مقرر برگزار می شد و این اعتراضات طبیعی است. جرارد پیکه همچنین در مصاحبه ای با کادنا کوپه در مورد مسائل مختلف از جمله دعوت نشدن به مراسم ازدواج سرخیو راموس، تمدید قرارداد لیونل مسی و انتقادات از آنتوان گریزمان صحبت کرد.

 

تعویق زمان ال کلاسیکو: "رئال مادرید زمان استراحت بیشتری برای بازی بعدی خود دارد. همیشه اینگونه شکایات وجود دارد. بازی باید در تاریخ اصلی برگزار می شد و اگر شرایط به شکل دیگری بود، آنگاه بارسلونا اعتراض می کرد. بازیکنان عادت دارند هر دو یا سه روز یکبار بازی کنند و هر وقت به ال کلاسیکو می رسیم همه چیز بزرگ می شود.

 

1439898

 

من ترجیح می دهم هنگام شب بازی کنم. من مطمئن هستم اگر به بازی های قبلی نگاه کنید خواهید دید که ما استراحت کمتری نسبت به رئال مادرید داشته ایم. ما درخواست تغییر زمین بازی را ندادیم و همه این موارد زمانی شروع شد که خاویر تباس پیشنهاد برگزاری ال کلاسیکو در مادرید را داد و پس از آن این دیدار به 18 دسامبر موکول شد، اما ما از این موضوع شکایت نداریم.

 

من اطمینان دارم اگر ال کلاسیکو در روز مقرر شده برگزار می شد نیز هیچ اتفاقی رخ نمی داد. در برخی مناطق برخی علیه پلیس اغتشاش می کردند، اما در نیوکمپ هیچ اتفاقی نمی افتاد و من اطمینان دارم که در تاریخ جدید نیز اتفاقی رخ نمی دهد."

 

فرم بارسلونا: "ما هنوز به سطح همیشگی خود نرسیده ایم، اما اولین بار نیست که بارسا خوب بازی نکرده و ما نباید از این موضوع عصبی شویم."

 

انتقادات از آنتوان گریزمان: "شرایط در بارسلونا با سوسیداد و اتلتیکومادرید متفاوت است، زیرا سطح این باشگاه بالاتر است و او باید جای خود را در تیم پیدا کند. گریزمان از کیفیت و استعداد بالایی برخوردار است و کم کم به جایگاه خود دست می یابد."

 

تمدید قرارداد لیونل مسی: "این موضوعی بین لئو و باشگاه بوده و همه موارد تحت کنترل است"

 

1447725

 

مراسم عروسی سرخیو راموس: "من دعوت نشده بودم و این موضوع بزرگی نیست. دغدغه من در زندگی شرکت در مراسم های عروسی نیست. من دیگر در تیم ملی بازی نمی کنم و انتظار نداشتم راموس من را دعوت کند. من از راموس برای جام دیویس دعوت کردم و از وی ناراحت نیستم. مردم آزاد هستند که به آنچه می خواهند فکر کنند، اما من عصبانی نبوده و حسادت نمی کنم."


 

ژوزه مورینیو یا یورگن کلوپ: "من هردوی آنها را دوست دارم. کلوپ تیم های خود را به سمت شرایط خوب سوق  می دهد و من همیشه در اوج تنش های ال کلاسیکو با مورینیو صحبت می کردم."

 

سفر به مادرید: "من همیشه در مادرید مورد استقبال قرار گرفته ام و مردم هرگز به من توهین نکرده اند. مردم در کوچه و خیابان تقاضای عکس گرفتن داشته و از من حال خانواده ام را می پرسند. من همیشه سعی کرده ام رقابت را فقط معطوف به زمین ببینم. مردم تشخیص می دهند که برای شما سوت زده یا شما را تحسین  کنند."

 

رافائل نادال یا راجر فدرر: "رافائل نادال.

 

کیلیان امباپه یا نیمار: "هر دوی آنها بازیکنان خوبی هستند و می توانند در هر باشگاهی در جهان بازی کنند."

 

1449092

دیدگاه‌ها