کد خبر : 1649992 | 24 آبان 1398 ساعت 23:24 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

لنگله:

مسی و گریزمان برای هماهنگی به زمان نیاز دارند

کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا، معتقد است که باید به لیونل مسی و آنتوان گریزمان برای هماهنگی بیشتر زمان داده شود.

مسی و گریزمان برای هماهنگی به زمان نیاز دارند

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان در تابستان و پس از کش و قوس‌های فراوان از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست. هواداران بارسلونا انتظار زیادی از گریزمان برای درخشش در ترکیب این تیم داشتند اما این بازیکن هنوز نتوانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه دهد.

همچنین طی هفته های اخیر شایعات زیادی پیرامون اختلاف بین لیونل مسی و آنتوان گریزمان مطرح شده است. کلمنت لنگله اما این موضوع را تکذیب می‌کند و معتقد است که باید به این دو بازیکن زمان بیشتری داده شود.

 

 

1449611

 

او گفت: "همان اتفاقی که برای من افتاد حالا برای گریزمان نیز رخ داده است. او به تدریج در ترکیب بارسلونا خواهد درخشید. مسی انسانی است که با همه به شکل فوق العاده ای رفتار می کند. شما می توانید با مسی به جز فوتبال درباره چیزهای زیاد دیگری نیز صحبت کنید. او انسان فوق‌العاده‌ای است و همیشه به ما کمک می‌کند."

لنگله همچنین معتقد است هواداران باید به گریزمان فرصت بیشتری بدهند. او در این باره گفت: "تثبیت جایگاه در باشگاهی مثل بارسلونا امری بسیار دشوار است چرا که بازیکنان فوق‌العاده و باتجربه زیادی در اینجا وجود دارند. بارسا شیوه خاصی دارد که آنتوان به آن عادت نکرده است. او نیاز به زمان دارد تا با تیم و به خصوص مسی هماهنگ شود."

دیدگاه‌ها