کد خبر : 1650092 | 25 آبان 1398 ساعت 14:19 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

دومین اخراج مسعود خوش یمن نبود

7 سال بعد از کارت قرمز شجاعی در آزادی

کاپیتان تیم ملی ایران برای دومین بار در بازی های ملی اش از زمین بازی اخراج شد و هردو اخراج او در رقابت های مقدماتی جام جهانی بوده است.

7 سال بعد از کارت قرمز شجاعی در آزادی

به گزارش" ورزش سه" مسعود شجاعی در دقیقه 81 بازی تیم های ملی ایران و عراق در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر از زمین بازی اخراج شد. تیم ملی ایران در ادامه نتوانست برابر عراق مقاومت کند و با گل دقایق پایانی بازی را به حریفش باخت.

 

1451783


بعد از این بازی انتقادهای زیادی از مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران شد. او که پیش از این و در زمان کارلوس کی روش هم طعم تلخ انتقادهای تند و تیز را شنیده بود این بار نه فقط به خاطر نمایشش در این مسابقه که به دلیل گرفتن کارت زرد دوم در آن دقایق حساس بازی مورد سرزنش قرار گرفت.

 

1452141


اما این دومین بار است که شجاعی در تیم ملی ایران از زمین بازی اخراج می شود. اولین بار او 7 سال پیش و در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 در مرحله گروهی با گرفتن کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شده بود.


در بازی دوم دور گروهی تیم ملی ایران که با تیم کره جنوبی در تهران مسابقه داد. بازی نزدیک دو تیم با نتیجه صفر بر صفر در نیمه اول به پایان رسید اما شاگردان کی روش نیمه دوم را با فشار و محکم شروع کردند و در همان ابتدای بازی مهرداد پولادی و مسعود شجاعی کارت زرد گرفتند. شجاعی 5 دقیقه بعد از اولین کارت زردش کارت دوم را هم گرفت و از زمین بازی اخراج شد.

 

1452140


 و در حالی که بازی با نتیجه صفر، صفر در جریان بود مسعود 5 دقیقه بعد کارت زرد دوم را هم گرفت و از زمین بازی اخراج شد. البته که در آن بازی تیم ملی ایران با گل جوادنکونام در یک رفت و برگشت با یک شوت محکم دروازه کره را باز کرده و تیم ملی ایران به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کرد. بعد از آن بازی رسانه ها از شوک مثبت این اخراج صحبت کردند موضوعی که بعد از پایان بازی با عراق شکل دیگری گرفت و تبدیل به انتقادات تند علیه کاپیتان تیم ملی شد.


این بار اما اخراج مسعود شوک مثبتی برای تیم ملی نبود و تیم که برابر عراق نمایش خوبی نداشت در دقیقه پایانی بازی را واگذار کرد.

دیدگاه‌ها