کد خبر : 1650105 | 25 آبان 1398 ساعت 14:56 | 80.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند تیاگو سیلوا از مسی پس از شکست سلسائو

روز گذشته تیم ملی آرژانتین موفق شد با تک گل لیونل مسی بر برزیل پیروز شود. در دیداری که حواشی داوری نیز با خود داشت.

انتقاد تند تیاگو سیلوا از مسی پس از شکست سلسائو

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری دوستانه در عربستان سعودی تیم ملی آرژانتین با تک گل نیمه اول لیونل مسی توانست فاتح سوپرکلاسیکوی آمریکای جنوبی شود. آلیسون گلر برزیل پنالتی مسی را مهار کرد ولی فوق ستاره بارسا در ریباند توانست کار را تمام کند. 

برزیلی ها معتقدند که مسی با زرنگی توانست از "متئو کُنگر"، داور بازی پنالتی بگیرد و در تمام طول بازی سعی داشت با تمارض پشت محوطه جریمه صاحب ضربه کاشته شود.

 

 

Thiago Silva et Lionel Messi

 

 

تیاگو سیلوا کاپیتان تیم ملی برزیل پس از شکست برابر آرژانتین به انتقاد از مسی و داور مسابقه پرداخت و گفت:« مسی مرتب سعی داشت روی داور بازی و تصمیماتش تاثیرگذار باشد. او می خواست پشت محوطه جریمه ضربه کاشته بگیرد تا از توانایی هایش در این ضربات استفاده کند. قصد توجیه ندارم و این را از بازیکنان شاغل در لالیگا هم پرسیدم و پاسخ شان مثبت بود. مطمئن هستم اگر همین افتادن های مسی در مورد کاسیمیرو رخ می داد، داور خطا نمی گرفت.»

 

تیاگو ادامه داد:« مسی در لیگ قهرمانان چنین مزیتی ندارد؛ چون آنجا داوران تحت تاثیر بزرگی او قرار نمی گیرند و سخت گیر تر هستند ولی در تیم ملی آرژانتین و لالیگا قضیه متفاوت است. به خصوص که بازی ما در عربستان بود که به خاطر فوتبالش شناخته شده نیست و البته داور هم داور شناخته شده ای نبود. اینگونه داوران همیشه سعی می کنند به سود فوق ستاره ها سوت بزنند. همچنین باید اعتراف کنم که غیبت نیمار در این بازی نیز به ضرر ما تمام شد.»

 

دیدگاه‌ها