کد خبر : 1650108 | 25 آبان 1398 ساعت 15:11 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

امید اندونزی 2 امید ایران 1؛

ادامه ناکامی‌ها فوتبال ایران؛ اینبار در اندونزی

شاگردان حمید استیلی در دومین دیدار دوستانه برابر اندونزی در دقایق پایانی گل خوردند تا با یک تساوی و یک شکست کار خود را در اندونزی خاتمه دهند.

ادامه ناکامی‌ها فوتبال ایران؛ اینبار در اندونزی

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید ایران که خود را برای حضور در رقابت های مقدماتی المپیک 2020 توکیو آماده می کند، پس از کسب نتایج بد با فرهاد مجیدی، حالا در چهارمین دیدار بود که استیلی را به عنوان سرمربی بالای سر خود می دید.


امیدها پس از تساوی مقابل شهر خودرو و شکست استرالیا در قطر، حالا در دو دیدار دوستانه برابر اندونزی شرایط مناسبی نداشته اند و با یک تساوی و یک شکست به کار خود در این کشور خاتمه دادند.


ملی پوشان امید ایران در دیدار دوم برابر اندونزی، ابتدا در دقیقه 27 توسط محمد رافلی دروازه اشان را باز شده دیدند ولی در ادامه روی یک ضربه پنالتی توسط شکاری به گل تساوی دست یافتند.


البته این پایان کار نبود و بازیکن شماره 10 اندونزی که در نیمه دوم وارد زمین شده بود یعنی مائولانا ویکری، توانست در دقیقه 84 گل دوم تیمش را ثبت کند تا شاگردان استیلی دست خالی و با شکست زمین مسابقه را ترک کنند.


امیدهای فوتبال ایران پس از انجام دو بازی دوستانه برابر اندونزی، در تاریخ 27 آبان ماه این کشور را ترک می کنند و به قطر می روند تا در تاریخ 30 آبان ماه یک دیدار تدارکاتی دیگر برابر قطر برگزار کنند.

دیدگاه‌ها