کد خبر : 1650113 | 25 آبان 1398 ساعت 15:51 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

از منشور اخلاق در غیاب وزیر رونمایی شد

ورزشکاران غیرفوتبالی زیر ذره‌بین کمیسیون اخلاق

ورزش ایران به پیروی از کمیته بین المللی المپیک دارای تشکیلات رسیدگی به تخلفات اخلاقی شد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز اولین همایش کمیسیون اخلاق ورزش ایران با حضور برخی مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و تعدادی از روسای فدراسیون های ورزشی برگزار شد.


همچنین حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، وزیر سابق دادگستری هم از دیگران حاضران در جلسه بود که دقایقی برای اعضای حاضر در جلسه به صحبت پرداخت.


جالب اینکه وزیر ورزش که قرار بود در این نشست حاضر شود، به دلیل ترافیک و گیر افتادن در بارش برف شدید در شمال تهران به جلسه نرسید.


در جریان برگزاری این همایش، از منشور اخلاق و آیین نامه رسیدگی به تخلفات اخلاقی در ورزش رونمایی شد. با اعلام مسئولان از این پس با حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش، ورزش ایران نیز دارای تشکیلات و ساختار رسیدگی به تخلفات اخلاقی شد.

 

1452165


بر اساس آیین نامه رسیدگی به تخلفات اخلاقی که پس از تصویب هیات اجرایی کمیته ملی المپیک رسما آغاز به کار خواهد کرد، کلیه رفتارها، اظهارات و تخلفات اخلاقی جامعه ورزش و مدیران ورزشی در این کمیسیون و ارکان انتظامی آن پیگیری و رسیدگی خواهد شد.


به نظر می رسد از این پس به جز فدراسیون فوتبال که دارای کمیته اخلاق بود و همواره آرای این کمیته سروصدای زیادی به پا می کرد، رشته های منهای فوتبال نیز زیر نظر کمیسیون اخلاق ورزش هستند. در واقع رفتار ورزشکاران غیرفوتبالی زیر ذره‌بین این کمیسیون خواهد بود و با بی اخلاقی ها برخورد می شود.

 

1452166

دیدگاه‌ها