کد خبر : 1650115 | 25 آبان 1398 ساعت 15:45 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاسیاس و انتقاد از شیوه انتخاب بهترین های سال

ایکر کاسیاس اسطوره رئال مادرید نسبت به شیوه انتخاب بهترین های سال فوتبال دنیا انتقاداتی دارد.

کاسیاس و انتقاد از شیوه انتخاب بهترین های سال

به گزارش "ورزش سه"، ایکر کاسیاس بر این اعتقاد است که باید دستور العمل ها برای انتخاب بهترین های سال فوتبال دنیا تغییر پیدا کند. برای ده سال متوالی لیونل مسی و کریس رونالدو توپ طلا را بین خود تقسیم کردند تا اینکه سال 2018 نوبت به لوکا مودریچ رسید تا به سلطه این دو پایان دهد اما یک سال بعد باز هم لیونل مسی و رونالدو بین سه نامزد اول توپ طلا قرار دارند و ویرژیل فن دایک از لیورپول نیز رقیب این دو محسوب می شود.

در جوایز بهترین های سال یوفا، فن دایک گوی سبقت را از رونالدو و مسی ربود و در جوایز دِبست فیفا هم مسی به عنوان نفر اول انتخاب شد. اوایل آذر ماه نیز قرار است برنده توپ طلا مشخص شود.

 

 

1452167

 

 

ایکر کاسیاس در حساب توئیتر خود و در واکنش به انتخاب بهترین های سال نوشت:« فن دایک بهترین بازیکن سال یوفا شد و لیونل مسی هم بهترین بازیکن سال فیفا. تصور کنید رونالدو(که البته شایسته اش است) برنده توپ طلا شود. معتقدم دستورالعمل ها برای انتخاب بهترین های سال، خیلی منطقی نیست.»

 

واکنش ها به توئیت کاسیاس زیاد بوده و شاهد پاسخ های مختلفی بوده ایم. برخی از مسی دفاع کرده اند که بهترین بازیکن تاریخ است. برخی معتقدند توپ طلای امسال حق فن دایک است و برخی دیگر نیز رونالدو را شایسته می دانند.

 

 

دیدگاه‌ها