کد خبر : 1650116 | 25 آبان 1398 ساعت 15:55 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

پرز: رئال غیرممکن ها را ممکن می کند

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در مصاحبه ای عنوان کرد که این تیم در حال تغییر و تحول است و قطعا در آینده نیز موفق خواهد شد.

پرز: رئال غیرممکن ها را ممکن می کند

به گزارش "ورزش سه"، امروز باشگاه رئال مادرید مراسم ویژه ای برگزار کرد که در آن از اعضای مهم و تاثیر گذار باشگاه تقدیر شد و به آن ها مدال هایی اهدا شد.

 

فلورنتینو پرز در حاشیه این مراسم یک سخنرانی انجام داد و پیرامون مسائل مربوط به باشگاه رئال مادرید صحبت کرد. او گفت: " ارزش هایی مانند کار تیمی، فروتنی و تسلیم نشدن از نشانه ها و ارکان واقعی باشگاه رئال مادرید هستند. ما در سال های اخیر شاهد یکی از بهترین دوران تاریخ باشگاه در فوتبال و بسکتبال بوده ایم. دستاوردی که در فوتبال قابل درک نیست؛ فوتبالی که حالا رقابتی تر از قبل شده است. ما در حال تغییر و تحول هستیم و قطعا این موضوع باعث ارتقا باشگاه می شود."

 

 

1452171

 

 

پرز در ادامه گفت: " ما یک تیم جدید داریم که در آن از بازیکنان جوان و با استعداد زیادی بهره می بریم و به همه آن ها نیز اعتماد داریم. این گروه بازیکنان پیش از این به همه چیز دست یافته اند و بازیکنانی افسانه ای هستند. ما در بسکتبال شگفت انگیز عمل کرده ایم. تیم بسکتبال رئال در هشت فصل 17 جام به دست آورده و این یک موضوع خاطره انگیز و تاریخ ساز است. ما رئال مادرید هستیم و تخصص ما غیرممکن کردن ممکن هاست."

دیدگاه‌ها