کد خبر : 1650161 | 25 آبان 1398 ساعت 20:27 | 255.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کالچومرکاتو؛

کریستیانو رونالدو- یوونتوس؛ پایان راه؟

طبق ادعای نشریه کالچومرکاتو، یوونتوس قصد دارد در تابستان سال بعدی کریستیانو رونالدو را به فروش برساند.

کریستیانو رونالدو- یوونتوس؛ پایان راه؟

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر حواشی عجیبی در مورد کریستیانو رونالدو، ستاره 34 ساله و پرتغالی یوونتوس رخ داده و همین موضوع ممکن است آینده این بازیکن نامدار را به چالش بکشاند. طبق ادعای نشریه کالچومرکاتو، یوونتوس به فکر فروش این بازیکن افتاده است.

 

کریستیانو رونالدو سالانه 30 میلیون یورو حقوق از یوونتوس دریافت می کند و مدیران بیانکونری معتقدند پرداخت چنین رقم هنگفتی به رونالدو باعث می شود امکان سرمایه گذاری برای جذب بازیکنان جوان کمتر شود.

 

1451345

 

یوونتوس قصد دارد تمرکز خود را روی ستاره های جوان و آینده دار قرار دهد و جذب ماتیس دی لیخت، مدافع 19 ساله و هلندی در تابستان سال 2019 نیز اولین گام در مسیر پیاده سازی این پروژه بوده است. آندره آنیلی از فابیو پاراتیچی خواسته شریط جذب بازیکنان جوان را بررسی کند و به نظر می رسد کریستیانو رونالدو در این مسیر قربانی خواهد شد.

 

ستاره باتجربه پرتغالی در فصل جدید عملکرد چندان خوبی در امر گلزنی نداشته و به نظر می رسد افزایش سن باعث افت نسبی این بازیکن شده است. با فروش کریستیانو رونالدو، یوونتوس دیگر ملزم به پرداخت این حقوق سنگین نخواهد بود و می تواند برای جذب چند بازیکن جوان اقدام کند. البته همه چیز به ادامه فصل بستگی دارد و اگر کریستیانو رونالدو قادر به تکرار درخشش همیشگی خود در لیگ قهرمانان و پایان دادن به حسرت دو دهه ای یوونتوس در مسیر قهرمانی در این رقابت ها باشد، دیگر فروش وی در تابستان بعد برای مدیران یووه تبدیل به چالش بزرگی خواهد شد.

دیدگاه‌ها