کد خبر : 1650208 | 26 آبان 1398 ساعت 11:00 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

پایان بحران؛ نساجی امروز استارت می‌زند

تمرینات تیم نساجی به بهانه دیدار با استقلال امروز زیر نظر دستیاران رضا مهاجری آغاز می شود.

پایان بحران؛ نساجی امروز استارت می‌زند

به گزارش " ورزش سه"، رضا مهاجری – سرمربی تیم نساجی به دلیل بیماری چند روزی است که در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است اما خوشبختانه حال عمومی او رضایت بخش است و نهایتا فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد و به احتمال قوی در دیدار با استقلال روی نیمکت تیمش خواهد نشست.

 

صنیعی فر که 60 درصد سهام باشگاه نساجی را در اختیار دارد امروز در نشستی صمیمی با بازیکنان نساجی در هتل یزدان تهران، از آنها خواست با همه توان برای بازی با استقلال تمرین کنند و قول داد پرداختی ها به آنها طبق وعده های داده شده از سوی باشگاه صورت خواهند گرفت. بازیکنان این تیم 20 درصد از مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده اند و به زودی بخشی دیگر از مطالبات آنها پرداخت خواهد شد.

 

در روزهای اخیر؛ تمرینات تیم نساجی به بهانه های متعددی که پیشتر به آن اشاره شد؛ لغو شده بود. از جمله بیماری رضا مهاجری و اعتصاب بازیکنان. در این بین علیرضا اسدی – مدیر عامل و صنیعی فر هم صحبت هایی را علیه هم مطرح کردند که در نهایت صنیعی فر اعلام کرد علیرضا اسدی از این پس سمتی در باشگاه ندارد. هر چند رضا حدادیان دیگر مالک باشگاه با اجرای این تصمیم مخالفت کرد. با جلسه ای که امروز صنیعی فر با بازیکنان برگزار کرد به نظر می رسد مالک باشگاه نساجی توانسته دیگر همتای خود را برای تغییر مدیر عامل و البته سرپرست تیم راضی کند و شاید در روزهای آتی شاهد حضور مدیر عامل و سرپرست جدیدی در تیم نساجی باشیم.

 

دیدار نساجی با استقلال دوشنبه آینده در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر برگزار می شود.

 

دیدگاه‌ها