کد خبر : 1650209 | 26 آبان 1398 ساعت 11:20 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

امین قاسمی‌نژاد موتور توربو شهرخودرو؛

تاثیر مستقیم آقای شماره 9 بر 9 امتیاز مشهدی‌ها

امین قاسمی‌نژاد با یک پاس گل و دو تک گل زیبا تا این هفته از لیگ 9 امتیاز ارزشمند را برای مشهدی‌ها به ارمغان آورده است.

تاثیر مستقیم آقای شماره 9 بر 9 امتیاز مشهدی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی‌نژاد که همچون مسعود ریگی، مرتضی منصوری، محمد قاسمی‌نژاد و... اول فصل از سرخابی‌های پایتخت و تیم‌های اصفهانی و خوزستانی پیشنهادات مالی خوبی دریافت کرده بود، با ورود فرهاد حمیداوی سرانجام در مشهد ماندنی شد تا پس از سپری شدن چندین هفته دوران مصدومیتش در ابتدای لیگ، این روزها عصای دست یحیی گل‌محمدی و شهرخودرو شود.


امین قاسمی‌نژاد که با سبک پا به توپ شدن خاص و شوت‌های ناگهانی‌اش محبوب هواداران مشهدی است در این فصل از بازی با پرسپولیس و پاس گل سه امتیازی دقیقه 93 موتورش گرم شد و در بازی با ذوب‌آهن با ضربه سری شیرجه‌ای، سه امتیاز ارزشمند دیگر را به حساب شهرخودرویی‌ها واریز کرد.


آقای شماره 9 در بازی روز گذشته و عقب افتاده شهرخودرو نیز باز همان فروغ همیشگی را از خود به نمایش گذاشت و موفق به زدن گل سه امتیاز دیگری شد تا امتیازات کسب شده خود را به 9 امتیاز افزایش دهد و شهرخودرو را نیز به صدر جدول برساند.


در حالی که یحیی از تازه‌واردهای شهرخودرو چندان راضی نیست و بازی قبل هم این موضوع را اعلام کرد، بازیکنان فصل گذشته این تیم برای رسیدن شهرخودرو به صدر جدول عصای دست تیم و مربی‌شان شده‌اند. درخشش نفراتی چون محمد حسین مرادمند، اکبر صادقی، سعید صادقی و امین قاسمی‌نژاد در کنار رسیدن بازیکنان نامدار جدید این فصل به شرایط مطلوب، امید هواداران مشهدی برای درخشش در آسیا است.

دیدگاه‌ها