کد خبر : 1650211 | 26 آبان 1398 ساعت 11:23 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش برابر عراق ناامید کننده بود اما...

مطهری: قضاوت درباره تیم ملی عجولانه است

شهرخودور صدرجدول را گرفته است و برای حفظ آن باید در یک بازی حساس روز جمعه به مصاف تراکتور، یکی دیگر از مدعیان لیگ امسال برود.

مطهری: قضاوت درباره تیم ملی عجولانه است

به گزارش"ورزش سه" تیم شهرخودرو بازی عقب افتاده اش با گل گهر را با پیروزی پشت سرگذاشت و صدرنشین لیگ برتر شد. حمید مطهری مربی این تیم درباره این برد گفت:" ابتدا می خواهم از بچه هایمان تشکر کنم که حس پیروزی را به معنای واقعی به نمایش گذاشتند و عملکرد خیلی خوبی داشتند."

 

او افزود:" ما بازی های گل گهر را دیده بودیم و با توجه به حضور آقای جلالی این تیم شرایط بهتری پیدا کرده و می دانستیم بازی سختی داریم. با این حال بچه ها واقعا زحمت کشیدند و بازی را بردیم هر چند در طول بازی یکی دو موقعیت هم به حریف دادیم که رحمتی با عکس العمل های خوبش مانع از بازشدن دروازه ما شد. اما آنچه درباره شهرخودرو اهمیت دارد این است که ما یک تیم هستیم و همه بچه ها برای این برد و این نتایج زحمت کشیدند؛ حتی آن هایی که روی نیمکت بودند."

 

مربی تیم شهرخودرو در ارتباط با نتایج این تیم و حضور در صدر جدول گفت:" ما بازی به بازی نگاه می کنیم و هر بازی برای ما فینال است. واقعیت این است که همه تیم ها یک سری مشکلات دارند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، اما روی نقاط ضعفمان کار می کنیم تا تبدیل به تیمی کامل شویم. مهم روحیه و شخصیت تیمی است که ما داریم و برنامه های تاکتیکی مان را تا حد مقدور در زمین اجرا می کنیم. اگر نگاهی به بازی های ما بکنید خواهید دید که همواره بازی مالکانه‌ی مدنظرمان را اجرا می کنیم."

 

مطهری در ارتباط با رقابت برای کسب قهرمانی در این فصل گفت:" بازی های لیگ همه سخت هستند و هیچ تیمی نمی تواند خودش را از پیش برنده بداند. ضمن اینکه در این فصل شرایط تیم ما به گونه ای است که رقبا با یک نگاه و تفکر دیگر به زمین می آیند و سعی می کنند که کار را برایمان سخت کنند. با این حال رقابت سخت است و چهار رقیب ما از نظر امکانات بهتر هستند. ما هم تیم قدرتمندی هستیم و در تمام بازی ها برای برد و حضور در بهترین رتبه به زمین می رویم. سپاهان با امیر قلعه نویی تیم قدری است، پرسپولیس و استقلال بزرگ هستند و تراکتور بازیکن و امکانات خیلی خوبی دارد. با این وجود فکر می کنم شهرخودرو حتی در بین مدعیان نیز فوتبال قابل احترامی بازی می کند."

 

او در ارتباط با بازی حساس هفته یازدهم شهرخودرو برابر تراکتور هم گفت:" بازی سختی پیش رو داریم و بچه‌ها باید در این هفته با تمرکز خیلی بالایی تمرین و کار کنند. ما تا به حال از میان مدعیان با پرسپولیس بازی کرده ایم و سه بازی دیگرمان برابر تراکتور، استقلال و سپاهان را باید در هفته های بعد انجام بدهیم."

 

او اضافه کرد:" باز هم باید تاکید کنم که این مدل فوتبالی که شهرخودرو بازی می کند را یحیی گل محمدی پایه ریزی و سپس در تیم اجرا کرده است. او خیلی صادقانه کار می کند و امیدوارم بتوانیم امسال به آنچه لیاقتش را داریم برسیم."

 

مطهری در بخش دیگری از مصاحبه اش به بازی تیم ملی برابر عراق پرداخته و گفت:" راجع به بازی تیم ملی برابر عراق احساس خوبی نداشتم. اینکه بخواهیم با یکی دو بازی قضاوت کنیم به نظرم عجولانه است و کارشناسان و مربیان باید منطقی تر به تیم ملی نگاه کنند. یک مربی جدید آمده و باید به او فرصت داد. من یک جلسه ویلموتس را دیدم، او یک جنتلمن است و می تواند به فوتبال ایران کمک کند هر چند نمایش ایران برابر عراق در همه بخش ها کاملا ناامید کننده بود."

 

 

 

دیدگاه‌ها