کد خبر : 1650229 | 26 آبان 1398 ساعت 12:45 | 149.6K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از درخشش فوق‌العاده مقابل ایران

پرسپولیس بشار رسن را از دست می‎‌دهد؟

با وجود عملکرد خوب بشار رسن در ترکیب تیم ملی عراق اما به نظر می رسد گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس نظری روی او ندارد.

پرسپولیس بشار رسن را از دست می‎‌دهد؟

به گزارش "ورزش‌ سه"، بشار رسن ستاره عراقی پرسپولیس یکی از نقاط ابهام این تیم در فصل نقل و انتقالات خواهد بود. این هافبک بازی‌ساز جوان که سال گذشته با نظر برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس آمد، امسال با نظر کالدرون اگرچه قراردادش را تمدید کرد و در لیست این تیم باقی ماند اما شرایط ایده آلی را در ترکیب سرخ ها تجربه نکرد و مشخص نیست چه آینده ای در انتظارش است.

 

با توجه به حضور ستاره های پرتعداد در خط هافبک و حمله پرسپولیس سرمربی آرژانتینی تیم بیشتر به بازیکنان ایرانی تیمش میدان می دهد و در این شرایط بشار رسن که جزو هافبک‌های خوب فوتبال عراق به حساب می آید هم کمتر فرصتی برای بازی کردن می یابد.

 

اگرچه پرسپولیس با 19 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، اما برخی هواداران از نحوه بازی این تیم راضی نیستند و از طرفی کالدرون نیز قصد دارد در نیم فصل به غربال در لیست بازیکنانش بپردازد و شنیده می شود که او علاوه بر درخواست جذب چند بازیکن خوب، تعدادی از نفرات کنونی را نیز نمی خواهد.

 

بشار رسن هم یکی از دو، سه بازیکنی است که احتمال جدایی‌شان از پرسپولیس زیاد است. اگر چه محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گویی که با خبرنگار ما داشت، خروج بشار رسن از لیست پرسپولیس را تکذیب کرد، اما این‌طور که از شواهد پیدا است، نظر کالدرون روی جدایی این ستاره عراقی است.

 

 

این در شرایطی است که بشار رسن در مصاف ایران و عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و عملکرد خیلی خوبی هم داشت. او اگر چه بازیکنی است که قیمت بالایی دارد اما جزو نفرات باکیفیت پرسپولیس به حساب می آید و با توجه به سن و سال خوبی که دارد، هر تیمی به سختی او را از دست می دهد اما به نظر می‌رسد سبک بازی‌اش مورد علاقه کالدرون نیست و به همین خاطر قصد کنار گذاشتنش را دارد. البته سرمربی آرژانتینی پرسپولیس هم به طور رسمی اعلامی درباره جدایی بشار رسن نکرده اما او چندی قبل در مصاحبه ای گفته بود که در نیم فصل باید یک هافبک بازیساز خارجی جذب پرسپولیس شود و در این شرایط با توجه به اینکه پست بشار نیز همین است می شود حدس زد که رسن مورد علاقه کالدرون نیست.

 

در این حال و هوا شبکه «کووره» عراق نیز امروز خبر داد که هافبک عراقی پرسپولیس به خاطر مشکلات مالی با این باشگاه در آستانه فسخ قراردادش قرار دارد. این رسانه نوشته بود که رسن توافقات اولیه با تیم سابقش نیرو هوایی عراق را انجام داده و در آستانه بازگشت به این تیم است.

 

نایب رئیس باشگاه نیرو هوایی نیز بدون فاش کردن نام این بازیکن تاکید کرد که با یک بازیکن لژیونر توافق کرده‌اند و منتظر فسخ قرارداد با باشگاهش هستند. که البته این موضوع هم با تکذیب پرسپولیسی ها مواجه شد.

 

با همه این اتفاقات باید منتظر ماند و دید در روزهای باقیمانده تا نیم فصل اول لیگ برتر و شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی چه اتفاقاتی پیرامون بشار رسن و پرسپولیس رخ می دهد و آیا سرخ پوشان ستاره عراقی خود را از دست می دهند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها