کد خبر : 1650236 | 26 آبان 1398 ساعت 13:00 | 141.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سلفی‌ها در کیش؛ اهل تایلند

بازگشت مرد روسری به سر به ایران

یکی از مهمترین تصاویر مخابره شده از ورزش ایران در سال قبل، تصویر مربی کبدی تیم زنان تایلند بود که روسری به سر در سالن مسابقات حضور یافته بود.

بازگشت مرد روسری به سر به ایران

به گزارش  "ورزش سه"، رقابت های جام جهانی کبدی در جزیره کیش یک مهمان کاملا ویژه داشت. یک مربی اهل تایلند که سال قبل به دلیل نوع پوشش خود در سالن مخصوص بانوان یکی از مهم ترین و جنجالی ترین تصاویر ورزشی سال را خلق کرد.

 

سامپراچ فونچو که دقیقا نمی دانست پس از خروج از ایران چه هیاهو و جنجالی در جامعه رسانه ای ایران به وجود آورده، این بار با پوششی کاملا معادی پا به سالن مسابقات کبدی جوانان جهان گذاشت. البته این مرد تایلندی بانمک این بار در هیئت یکی از داوران حاضر در این بازی ها به ایران آمد و در بسیاری از بازی ها نیز با حضور در میدان به داوری پرداخت.

 

1452260

 

از نکات جالب و البته ویژه ای که درباره این مربی سابق و داور فعلی وجود داشت اخلاق خوش وی در برخوردها بود. او که به ناگهان دید مورد استقبال بسیاری از هواداران تیم ملی ایران قرار گرفته، تقریبا به هیچ درخواستی برای گرفتن عکس یادگاری نه نمی گفت و با لبی خندان و صورتی کاملا بشاش، پس از انداختن عکس، با تعظیمی که مخصوص جنوب شرقی آسیاست نهایت احترام را به نفر درخواست کننده می گذاشت.

 

فونچو که در یکی دو روز پایانی بازی ها در انظار عمومی ظاهر شد تا پایان بازی ها نیز به داوری پرداخت و در نهایت مورد تقدیر رئیس فدراسیون کبدی ایران نیز قرار گرفت. تقدیری که شاید برای خود او هم عجیب و جالب بود؛ اگر چه او حالا می داند ایرانی ها افراد مشهور را دوست دارند، حتی اگر برای رسیدن به این شهرت سعی خاصی نکرده باشید!

 

1452261

دیدگاه‌ها