کد خبر : 1650251 | 26 آبان 1398 ساعت 15:17 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

فلاح‌زاده: بهترین فرصت را برای بردن داریم

دروازه‌بان سایپا امیدوار است در بازی پیش رو مقابل شاهین به برتری برسند.

فلاح‌زاده: بهترین فرصت را برای بردن داریم

به گزارش "ورزش سه"، حامد فلاح‌زاده درمورد شرایط سایپا اظهار کرد: شرایط ما بعد از دو مساوی برابر تیم‌های صدر جدولی بهتر شده بود ولی بازی اخیر را با بدشانسی و در حالی که اصلا حق ما فقط پیروزی بود، واگذار کردیم. اما با این وجود روحیه بالای خود را از دست ندادیم و تمام تیم همدل هستیم تا در ادامه مسابقات لیگ موفق ظاهر شویم و عملکرد بهتری ارائه کنیم.

 

او درباره تاثیر وقفه مسابقات لیگ برتر روی کار سایپا اظهار کرد: به نظرم این تعطیلی فرصت خیلی خوبی برای ما بود تا به آرامش بیشتری برسیم و با یک ریکاوری مناسب بازی‌ها را دنبال کنیم؛ تمرینات خوب و منظمی داشتیم و با برنامه‌ای که کادر فنی در نظر گرفته با شرایط بهتری به مصاف شاهین بوشهر خواهیم رفت و امید زیادی به برتری در این مسابقه داریم.

 

دروازه‌بان باتجربه سایپا درخصوص عملکرد خوب خود طی هفته‌های گذشته عنوان کرد: اولین هدف و نکته‌ای که در بازی‌ها به آن توجه می‌کنم، نتیجه گرفتن تیم است و اگر کلین‌شیت کردم، با کمک همه بچه‌های تیم بوده و همه آنها در این اتفاق نقش دارند. ضمن اینکه آقای نامداری زحمات زیادی برای من کشیدند و آقای صادقی نیز اعتماد کردند تا دوباره به شرایط خوبم برگردم.

 

فلاح‌زاده درباره دیدار تدارکاتی اخیرشان برابر پارس جنوبی گفت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم که بازیکنان را در شرایط مسابقه حفظ کرد و از سوی دیگر توانستیم به برد روحیه‌بخشی برسیم. تعداد زیادی از بازیکنانمان را به خاطر حضور در اردوی تیم‌های ملی پایه در اختیار نداشتیم و به همین خاطر آقای صادقی بیشتر از همیشه ریسک کرد و مقابل پارس جنوبی حتی بازیکنان نوجوانان سایپا را نیز بازی داد که باعث تعجب تیم حریف هم شده بود.

دیدگاه‌ها