کد خبر : 1650253 | 26 آبان 1398 ساعت 15:38 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

هادی‌پور به تمرینات تیم ملی اضافه شد

آنالیز رقبا در اردوی تکواندو

اعلام اسامی تکواندوکاران حاضر در مرحله نهایی رقابت‌های تکواندو گرندپری در سال ۲۰۱۹ باعث شد تا کادر فنی تیم ملی فرصت کافی برای آنالیز رقبا داشته باشد.

آنالیز رقبا در اردوی تکواندو

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مرحله نهایی رقابت‌های تکواندو گرندپری روزهای ۱۵ و ۱۶ آذرماه به میزبانی روسیه در مسکو برگزار خواهد شد. فدراسیون جهانی تکواندو مدتی قبل لیست تکواندوکاران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد.

 

با توجه به اینکه قرعه کشی مسابقات بر اساس رنکینگ تکواندوکاران صورت می گیرد، کادر فنی تیم ملی این امکان را دارد تا با دقت نظر کافی رقبای ملی پوشان ایران را به خوبی آنالیز کند. 

 

به عنوان نمونه میرهاشم حسینی با رنکینگ ۶ المپیکی، دور نخست باید با «الکسی دنیسنکو» از روسیه با رنکینگ ۱۱ پیکار کند و یا سجاد مردانی با رنکینگ ۵، در اولین دیدار «کارلوس سانسورس» مکزیکی را پیش رو دارد.

 

فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی در این خصوص گفت: رقابت های مسکو، آخرین ایستگاه برای کسب سهمیه از طریق سیستم رنکینگ است و نه تنها تکواندوکاران ما که همه نفرات حاضر در این مسابقات باید نتیجه چند سال تمرین و زحمات سخت خود را بگیرند. به همین دلیل همه تکواندوکاران با آمادگی بالا به این مسابقات می آیند و ما هم قطعا کار سختی پیش رو خواهیم داشت. 

 

عسگری در مورد اعلام لیست اسامی از سوی فدراسیون جهانی گفت: این یک نکته مثبت است و این امکان را داریم که رقبای خود را از همان مبارزه اول آنالیز کنیم. این خیلی مهم است که بدانیم تکواندوکار ما دور اول با چه حریفی مبارزه می کند. روی همین اصل با اعضای کادر فنی جلسات متعددی داریم و تک تک تکواندوکاران حاضر در این مسابقات را طبق لیست مورد بررسی فنی قرار داده و در تمرینات روی شگردها و راه های کسب امتیاز کار می کنیم. 

 

سرمربی تیم ملی تکواندو ادامه داد: تمرینات تیم ملی با جدیت زیادی پیگیری می شود. اعضای تیم ملی به حساسیت کار در این رقابت ها واقف هستند و بر همین اساس نیز به خوبی تمرینات و دستورات فنی را دنبال می کنند. ضمن اینکه آرمین هادی پور هم بعد از دریافت جایزه بهترین دانشجوی تکواندوکار سال ۲۰۱۹ جهان با روحیه مضاعف به تمرینات بازگشته است. البته باید به او تبریک بگویم چرا که این جایزه برای خود آرمین و تکواندوی ایران اهمیت فوق العاده ای داشت.

 

به گزارش تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در این رقابت ها چهار سهمیه دارد. آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی، سروش احمدی و سجاد مردانی تکواندوکاران حاضر در این مسابقات خواهند بود که این روزها با جدیت و انگیزه بالا زیر نظر کادر فنی تمرینات سخت و فشرده ای را پیگیری می کنند.

 

دیدگاه‌ها