کد خبر : 1650263 | 26 آبان 1398 ساعت 16:52 | 54.8K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت‌هایی هست که الان نمی‌گوییم؛

قاسمی‌نژاد: یک روز بعد از برد همه ناراحت بودیم!

بازیکن گلزن شهرخودرو گفت: با اینکه بازی گل گهر را برده ایم اما امروز در ریکاوری همه بازیکنان از برخی اتفاقات ناراحت بودند.

قاسمی‌نژاد: یک روز بعد از برد همه ناراحت بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی‌نژاد گلزن شمالی شهرخودرو خراسان برابر گل گهر گفت: ما روز گذشته با تیمی بازی کردیم که به نظر من بهترین بازی لیگش را برابر ما انجام داد. البته که چند اشتباه در خطوط داشتیم که موقعیت‌های خیلی خوب را نصیب حریف کرد ولی خوشبختانه نتوانستند از آن استفاده کنند و در عوض ما بر روی یک ضد حمله به گلی سه امتیازی رسیدیم.

 

وی افزود: به نظرم تغییراتی که آقای جلالی در این تیم ایجاد کرده و تمرکزی که این تیم برای ضد حمله داشت نشان از تحول گل گهر داشت و مطمئنا آنها در نیم‌فصل تیم متفاوتی خواهند شد که قعر جدول را خیلی زود ترک خواهند کرد.

 

قاسمی‌نژاد که با یک پاس گل و دو گل سه امتیازی به تنهایی 9 امتیاز ارزشمند را برای شهرخودرو در لیگ به دست آورده در این باره گفت: من تنها یکی از 11 نفر تیمم بوده‌ام و اگر تیمم برده زحمت یک نفر نبوده بلکه از تدارکات تیم تا آخرین نفر که من باشم در آن دخیل هستیم و این اشتباه است که بخواهیم موفقیت تیم را به یک یا چند بازیکن ربط بدهیم.

 

وی ادامه داد: من ابتدای فصل مصدوم شدم و 5 بازی اول لیگ را از دست دادم و تا به شرایط نرمالم برگردم طول کشید و امیدوارم با تمرینات بیشتر مثمرثمرتر باشم. اگر هم گل زدم تلاش کل بچه‌ها این است که تیم نتیجه بگیرد و همه برای یک هدف می‌جنگیم.

 

وی با ابراز خوشحالی از صدرنشینی تیمش در لیگ حرف هایش را ادامه داد: انگار در تیم ما چه در داخل و چه بیرون از تیم یکسری‌ها وقتی نتیجه می‌گیریم خوشحال نمی‌شوند. امروز هم در ریکاوری با بازیکنان صحبتی در همین خصوص داشتیم و حرف هایی زده شد. ما در همه جای تیم رفاقت و صمیمت می‌بینیم و تاکنون جز این نبوده به شرط آن که حاشیه‌های بیرونی کار جمع شود و انشاالله بتوانیم نیم فصل رتبه خوبی در جدول بگیریم.

 

هافبک گلزن شهرخودرو از اشاره به هرگونه جزئیاتی در این خصوص خودداری کرد و گفت: امسال تیم ما برای قهرمانی بسته نشده و اگر کسی چنین می‌گوید اشتباه می‌کند. همه بازیکنان ما یک روز خوب داشته‌اند و در مقابل یک روز بد داشته‌اند اما اگر تیم ما می‌برد و یا می‌بازد همه نفرات در آن دخیل هستند. صحبت‌هایی هست که الان نمی‌گویم.

 

امین قاسمی‌نژاد ادامه داد: ما اجازه نمی‌دهیم که حاشیه‌ای وارد تیم شود و با بعضی صحبت‌هایی که کردیم، مدیریت کردیم. همه بچه ها انشاالله آماده بازی با تراکتورسازی خواهند شد که بتوانیم بازی‌های پیش‌رو را به خوبی پشت سر بگذاریم و در پایان نیم فصل اول جایگاه خوبی را به دست آوریم.

 

1397376

 

وی در واکنش به صحبت‌های یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری بعد از بازی نیز گفت: آقا یحیی وقتی که این حرف‌ها را می‌زند می‌داند که همه زحمت کشیده‌اند و نیاز به تعریف از شخصی نیست که بگویید مثلا امین ستاره است. ما همه یک تیم هستیم و وقتی یک تیم می‌برد یک نفر جای 11 نفر بازی نمی‌کند و به یک میزان سهم دارد اما این رفاقت تیمی ما به مذاق خیلی‌ها خوش نمی‌آید.

 

هافبک شهرخودرو در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت مالی باشگاه نیز پاسخ داد: ما نباید در این باره صحبت کنیم. به هر حال باشگاه آمده پول پارسال بچه‌ها را با چک پرداخت کرده و مطالباتی از این فصل را هم داده و تا نیم‌فصل مشکلی نیست اما یکسری امکاناتی نیاز داریم که که در حد شخصیت برای تیم است. خرده‌ریزهایی است که انشاالله در هفته پیش رو این مشکلات برطرف خواهد شد.

 

وی ادامه داد: ما الان زمین تمرین درستی نداریم و زمینی که روی آن تمرین می‌کنیم روز به روز خراب‌تر می‌شود. زمین شماره 2 تا دو سه ماه دیگر آماده می‌شود و تا آن موقع مشخص نیست که تکلیف چه خواهد شد. آقای حمیداوی برای تیم زحمات زیادی کشیده اما نمی‌شود یک نفر همه کارها را انجام دهد و ای کاش هر چه سریع تر مدیران استانی به کمک بیایند.

دیدگاه‌ها