کد خبر : 1650277 | 26 آبان 1398 ساعت 19:09 | 79K بازدید | 0 دیدگاه

همه فهمیدند من مصدوم شدم جز گزارشگر

زکی پور: می‌گویند تو را بزنیم لایک و کامنت می‌گیریم!

مدافع چپ استقلال می گوید انتقاد در فضای مجازی به او باعث می شود لایک و کامنت صفحه های مجازی بیشتر شود.

زکی پور: می‌گویند تو را بزنیم لایک و کامنت می‌گیریم!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی پور بازیکنی است که چندسالی است در استقلال بازی می کند اما با وجود اینکه نمایش بدی نداشته، همیشه با انتقاد هواداران تیمش روبرو شده است.

زکی پور در گفت و گو با ورزش سه صحبت های جذابی انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:

چرا اینقدر مصدومیت طولانی شد؟

خودم هم نمی دانم. در بازی با پارس جم مصدوم شدم، اول دکترها به من گفتند که مصدومیتت چندان جدی نیست ولی دو هفته است که دارم فیزیوتراپی می کنم اما هنوز درد پایم خوب نشده است.

چقدر طول می کشد تا بتوانی به تمرین برگردی؟

زمانی که دکتر نوروزی پایم را دید گفت بدنت خیلی قوی است و شاید اگر هرکسی بود رباط می داد اما این اتفاق برایم نیفتد. اگر تا پایان هفته خوب شدم به تمرین می روم ولی اگر درد پایم خوب نشد ممکن است تصمیم دیگری بگیرم.

یعنی ممکن است عمل جراحی کنی؟

هنوز معلوم نیست، راستش مصدومیت من طوری است که مشخص نیست که دقیقا از کدام ناحیه مصدوم شده ام. اگر پایم خوب نشود باید از زانویم عکسبرداری داخلی کنم و اگر مجبور شوم باید عمل جراحی کنم. البته کادر پزشکی استقلال در تلاش است تا من بدون عمل جراحی بتوانم به زمین برگردم.

وقتی تو مصدوم شدی، گزارشگر بازی متوجه نشد چه اتفاقی افتاده است.

برای خودم هم عجیب است، تا من مصدوم شدم برق ورزشگاه رفت و وقتی برق آمد، من به زمین رفتم و دیدم اصلا نمی توانم بازی کنم. عجیب اینکه گزارشگر بازی بعد از 10 دقیقه فهمید من در زمین نیستم و گفت استقلال دارد 10 نفره بازی می کند. عجیب تر اینکه از آن صحنه هیچ صحنه آهسته ای پخش نشد و من نمی دانم فیلم مصدومیتم را باید از کجا پیدا کنم.

برخورد داور با این صحنه چطور بود؟

ببینید ضربه ای که به پای من وارد شد اینقدر شدید بود که بازیکن حریف که اسمش را نمی دانم آمد و از من عذرخواهی کرد، داور صد در صد باید به بازیکن حریف کارت قرمز نشان می داد اما نمی دانم چه شد که حتی یک کارت زرد هم نداد. واقعا این موضوع برای من عجیب بود.

اول فصل به خاطر جدایی بازیکنان پست دفاع چپ انتقاد زیادی به باشگاه شد. نظر خودت در این باره چیست؟

انتقاد که همیشه هست ولی فکر می کنم من و میلیچ در این فصل عملکرد خوبی داشته ایم، ما گل زده ایم، پاس گل داده ایم و پنالتی گرفته ایم. طبیعی است که وقتی تیمی خوب بازی می کند همه بازیکنان به چشم می آیند و من فکر می کنم این فصل بیشتر حملات استقلال از سمت چپ است و تلاش می کنیم در بازی های بعدی بهتر عمل کنیم.

 تو در چند سالی که در استقلال بازی می کنی نمایش بدی نداشته ای ولی در فضای مجازی خیلی به تو انتقاد می شود. نظر خودت در این باره چیست؟

راستش برای خودم هم عجیب است، پارسال در 9 بازی از بهترین های استقلال بودم، بعد از بازی که به خانه می رفتم می دیدم علیه من مطلب گذاشته اند. یک روز از ادمین یک کانال پرسیدم بازی من را دیده ای، گفت بله آقا میلاد خیلی خوب بودی، پرسیدم پس این پست ها چیست گفت راستش علیه تو پست و مطلب می گذاریم زیاد لایک و کامنت می گیرد. من دیگر به این انتقادها عادت کرده ام.

 

دیدگاه‌ها