کد خبر : 1650346 | 27 آبان 1398 ساعت 13:47 | 327.9K بازدید | 1 دیدگاه

جنگ جهانی سوم با ورود سجاد غریبی

هالک ایرانی تیتر یک روزنامه های خارجی

هالک ایرانی قراردادی با سازمان بوکس آمریکایی به نام BK FC امضا کرده و به زودی وارد رینگ می‌شود.

هالک ایرانی تیتر یک روزنامه های خارجی

به گزارش "ورزش‌سه"، سجاد غریبی که به خاطر فیزیک خاص خود در سال های اخیر به هالک ایرانی مشهور شده و طرفداران زیادی در اینستاگرام پیدا کرده، بعد از اینکه نتوانست به مبارزات MMA ورود کند، حالا قراردادی را با یک سازمان بوکس آمریکایی امضا کرده تا احتمالا در روزهای ابتدایی سال ۲۰۲۰ در آمریکا روی رینگ برود.


طبق این خبر که در رسانه های معتبر جهان همچون دیلی میرر و روزنامه سان انگلیس بازتاب داشته، سجاد غریبی به عضویت سازمان بوکس bare-knuckle درآمده است.


در این سازمان آمریکایی بوکسورها بدون دستکش و با قوانین خاصی به رقابت می‌پردازند که شباهت چندانی به رشته MMA که در قفس برگزار می شود، ندارد.


به نوشته برخی سایت‌های خارجی و به گفته مسئولان سازمان «BK FC» این پسر ۲۷ ساله و ۱۸۰ کیلویی ایران که بیش از ۴۵۰ هزار نفر دنبال کننده در اینستاگرام دارد، ورود هالک ایرانی به این سازمان می‌تواند توجه خیلی از علاقه‌مندان را به خود جلب کند. البته مسئولان این سازمان در تلاش هستند تا رقیب قدرتمندی  برای هالک ایرانی بیابند.


قبلا قرار بود هالک ایرانی مبارزه ای در رشته MMA داشته باشد و در ادامه صحبت از مبارزه او با هالک برزیلی مطرح بود که هر دو مبارزه به سرانجام نرسید. خیلی‌ها منتظر مبارزه او با مارتین فورد، بدنساز مشهور لهستانی بودند.


در اعلامیه‌ای که BK FC منتشر کرده، ورود هالک ایرانی به این سازمان را با عباراتی همچون "جنگ جهانی سوم" و "ایالات متحده در مقابل ایران" همراه کرده است.


یکی از مسئولان سازمان  bare-knuckleبا تایید این خبر گفت: "سجاد غریبی قصد دارد در اوایل سال 2020 کارش را در مبارزات قهرمانی Bare Knuckle آغاز کند. این قرارداد به معنای واقعی کلمه بزرگترین قرارداد ما تاکنون بوده است. ما از هالک ایرانی واقعاً چیزهای بزرگی انتظار داریم. "فلدمن افزود که این سازمان در تلاش است برای غریبی رقیب پیدا کند.


 

دیدگاه‌ها