کد خبر : 1650368 | 27 آبان 1398 ساعت 15:53 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی می تواند 12 امتیاز بگیرد؛

انصاری: سید جلال از نوابغ فوتبال ایران است

مدافع تیم پرسپولیس می گوید سرخپوشان مستحق سه شکست این فصل نبوده اند و شرایطشان بهتر از قبل است، هرچند که برای صحبت از شانس های قهرمانی زود است.

انصاری: سید جلال از نوابغ فوتبال ایران است

به گزارش ورزش سه، محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس گفت و گویی درباره امور مختلف انجام داده است. از غیبت در اردوی تیم ملی و نتیجه نگرفتن شاگردان ویلموتس در دیدارهای اخیر، تا شرایط پرسپولیس و مشکلات مالی و البته بازی پیش رو مقابل نفت مسجد سلیمان. صحبت های انصاری با ورزش سه را اینجا می خوانید:

 

شرایط پرسپولیس

 

شرایط بدی نیست. فکر می کنم جایگاه خوبی در جدول داریم و امیدوارم روز به روز بهتر شود. من فکر می کنم در دیدارهایی که باختیم، مستحق شکست نبودیم و به نظرم در دقایق پایانی آن بازی ها را واگذار کردیم و هر چه گذشت شرایط بهتر شد. ما اکنون به آینده کاملا امیدوار هستیم و مطمئنا رفته رفته به نتایج بهتری نیز خواهیم رسید همانطور که در جدول جایگاه مناسبی داریم و برای دستیابی به رتبه بهتر تلاش نیز خواهیم کرد.

 

شانس قهرمانی

 

مدافع پرسپولیس درباره اینکه آیا پرسپولیس قادر خواهد بود از قهرمانی‌اش دفاع کند نیز گفت: از الان برای قهرمانی صحبت کردن زود است و ما بازی به بازی بهتر شویم. به هرحال کادرفنی جدید آمده و همه به دنبال این هستیم تا نتایجی که باعث خوشحالی هواداران می‌شود را کسب کنیم.

 

تغییر پست های زیاد

 

انصاری که این فصل در پست دفاع چپ و دفاع میانی برای پرسپولیس به میدان رفته، درباره تغییرات زیاد از سوی کادرفنی می‌گوید: حقیقت این است که هر جا سرمربی صلاح بداند باید بازی کنم. بعضی بازی ها دفاع وسط یا دفاع چپ بازی کرده ام یا حتی روی نیمکت نشسته ام. برای من فرقی نمی کند و موفقیت تیم مهم است. فکر می کنم این مسائل اهمیتی نداشته باشد. ما بازیکنان خوبی داریم و همه مدعی هستند. 

 

عملکرد خط دفاع

 

وی درباره اینکه پرسپولیس علیرغم دستیابی به بهترین آمار دفاعی طی فصول اخیر اما اینبار با تغییرات زیادی مواجه شده گفت: در چند سال اخیر پرسپولیس کمترین گل خورده را داشته و جزو برترین های لیگ بوده است. امیدواریم در این فصل نیز با توجه به بازیکنانی که داریم، همان روند را تکرار کنیم. امیدوارم همه بازیکنان آمادگی بازی کردن را داشته باشند. تفاوتی ندارد که چه کسی بازی کند. نتایج تیم است که مهم است.

 

حواشی پیرامون سید جلال

 

انصاری درباره اینکه نیمکت نشینی سیدجلال نیز باعث حواشی زیاده شده گفت: من فکر می کنم سیدجلال حسینی از نوابغ فوتبال ماست. او چه در زمین و چه بیرون رهبر خوبی برای ماست. من بیشتر از هرکسی به موفقیت پرسپولیس فکر کنم. مشکلی به نظرم وجود ندارد و سیدجلال نیز نشان داده که هر زمان نیاز باشد بهترین تلاش خود را برای تیم خواهد داشت. 

 

1450563

 

بازی بعدی پرسپولیس

 

نفت مسجد سلیمان تیم خوب و قابل احترامی است. این تیم مساوی های زیادی داشته که نشان می دهد به دنبال حفظ نتیجه است. بازی مهمی برای ماست. با وجود احترامی که برای حریف قائل هستیم، به دنبال حداکثر امتیاز در این دیدار خواهیم بود. بیشتر نتایج این تیم مساوی بوده و تیم خوب و مستحکمی است. تیم نفت بازیکن های خوبی دارد. بازی به بازی برای ما فینال است و امیدوارم از این فینال عبور کنیم

 

نتایج اخیر تیم ملی

 

راستش چه بگویم. من فکر می کنم باید صد در صد از تیم ملی حمایت کرد. من خیلی امیدوارم که کل 12 امتیاز باقی مانده را بگیریم. سه بازی خانگی داریم و یک بازی خارج از خانه با کامبوج که می توانیم تمام امتیازات آنها را بگیریم. دستیابی به این امتیازات دور از دسترس نخواهد بود و مطمئنا با حمایت بیشتر و دوری از حواشی قادر به این مهم خواهیم بود و امیدوارم به مرحله بعدی صعود کنیم و این حواشی پایان یابد. 

 

دعوت به تیم ملی

 

انصاری که سابقه دعوت به اردوی تیم ملی را دارد درباره امیدواری خود برای بازگشت به جمع شاگردان ویلموتس گفت: طی اردوهای اخیر این مساله نشان داده شده که همه بازیکنان لیگ این شانس را دارند که به تیم ملی دعوت شوند. در اردوهای اخیر هم بازیکنان جدیدی به تیم ملی اضافه شدند و حتی در ترکیب اصلی نیز به میدان رفتند و در نهایت برای همه ما موفقیت و سربلندی تیم ملی در اولویت قرار دارد.

 

مشکلات مالی پرسپولیس

 

مدافع سرخپوشان در پایان با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه گفت: بازیکنان در هر شرایطی باشگاه را درک کرده اند. باشگاه همواره درگیر پرونده های مالی بوده و الان هم با تغییرات دوباره مدیریتی شرایط به همین شکل است. البته امیدواریم که باشگاه خیلی زود از این شرایط خارج شده و بتواند با تامین منابع لازم، مطالبات فصل گذشته را هم پرداخت کند. برخی از بازیکنان از فصل گذشته هم مطالباتی دارند و امیدوارم ضمن پرداخت آنها، مطالبات جدید هم پرداخت شود.

دیدگاه‌ها