کد خبر : 1650402 | 27 آبان 1398 ساعت 18:28 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

کار سخت است اما می‌جنگیم

دست نشان: به عشق هواداران سپیدرود آمده‌ام

سرمربی جدید سپیدرود از کار سخت تیمش برای دستیابی به نتیجه می‌گوید و البته ابراز امیدواری می‌کند با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران در مسیر موفقیت قرار گیرند.

دست نشان: به عشق هواداران سپیدرود آمده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان، بعد از جدایی علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی جدید سپیدرود معرفی شده و اکنون تیمش را مهیای دیدار سخت برابر مس کرمان می‌کند.

سرمربی باتجربه و مازنی سپیدرود درباره شرایط این تیم اینطور توضیح می‌دهد: بعد از توافقاتی که صورت گرفت از روز گذشته تمرینات را شروع کردیم و به امید خدا تلاش خواهیم کرد تا به نتیجه برسیم. کاملا از سختی کاری که پیش رو داریم آگاه هستیم و مسوولیت خودمان را در قبال این هواداران سنگین می‌دانیم و همین مساله باعث شده تا از لحظه قبول این مسوولیت به دنبال بررسی تمام شرایط و راهکار موفقیت تیم باشیم.

وی با اشاره به شروع تمرینات سپیدرود گفت: شرایط جوی اکنون در رشت با برودت دما و بارش همراه است و این کار ما برای تمرینات را سخت کرده است. با این حال ما به همه بچه‌های تیم اعتماد و ایمان داریم. نفرات باتجربه و با کیفیتی در اختیار داریم که باعث می‌شود امیدواری برای کسب نتیجه بیشتر شود. باید روی تیم بیشتر از نظر روحی روانی کار شود و روحیه بازیکنان افزایش یابد. 

 

دست نشان درباره جدال سخت این هفته برابر مس کرمان گفت: من سابقه مربیگری در مس را نیز در کارنامه دارم. باید قبول کرد که اکنون باید تنها از تیم حمایت کرد. این تیم امید یک شهر محسوب می‌شود. خیلی‌ها از همه چیز خود می‌زنند تا موفقیت تیم را ببینند و ما، منظورم تمامی کسانی که در تیم مسوولیتی دارند از مدیریت تا کادرفنی و بازیکن و تدارکات در قبال آن وظیفه داریم تا از حداکثر توان سود ببریم. از بدشانسی ما در این بازی هواداران در کنار ما نیستند اما طی همین دو روز اخیر در تمرینات آنها ما را شرمنده خود کردند و باعث می‌شوند تا در بازی ما تا سر حد توان بجنگیم و این وظیفه را به سرانجام برسانیم. باید به تیم ایمان داشت و رفته رفته قطعا شرایط بهتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها