کد خبر : 1650407 | 27 آبان 1398 ساعت 18:54 | 57.2K بازدید | 0 دیدگاه

آیا ویلموتس به کار خود در ایران ادامه می دهد؟

فدراسیون فوتبال در اقدامی بی سابقه از نتایج تیم ملی و شکست مقابل عراق اعلام نارضایتی کرد.

آیا ویلموتس به کار خود در ایران ادامه می دهد؟

به گزارش "ورزش سه" چند روز پس از شکست تیم ملی و در شرایطی که موضوع بنزین تا حدی روی این باخت ورزشی سایه انداخته است اهالی فوتبال به دنبال واکنشی مناسب به این شکست و تغییر در وضعیت تیم ملی هستند. فدراسیون فوتبال با انتشار خبری نشان داد که از روند فنی حاکم بر تیمی که قرار است برای سومین مرتبه متوالی به جام جهانی صعود کند رضایت ندارد.


در روزهای گذشته صحبت های جدیدی درباره شکل کار مارک ویلموتس و البته مسئله برگزاری دیرهنگام اردو و لطمه آن به تیم ملی مطرح شده که ظاهرا مورد توجه فدراسیون قرار گرفته است. البته از جلسه امروز هیئت رییسه خبری به بیرون درز پیدا نکرده اما ظاهر امر این است که صحبت هایی درباره آینده کاری ویلموتس در ایران نیز مطرح شده. مربی ای که به ایران بازنگشت تا درباره اتفاقات پیش از بازی با عراق و تاثیر آن در نتیجه به دست آمده حرف بزند.


در نهایت اگر چه از بدنه فدراسیون مصاحبه هایی به نفع ویلموتس مطرح شده اما فدراسیون باید درباره این مسئله مهم تصمیم نهایی را بگیرد. در حال حاضر سوال این است ایران با این سرمربی قادر به پیروزی در چهار بازی باقی مانده است یا خیر. برای پاسخ به این سوال باید مجموع نظرات فنی افراد نزدیک به تیم ملی را جویا شد.


صد البته فدراسیون فوتبال فعلا قصد شفاف سازی دقیق  در این مورد را ندارد،چرا که هنوز امید صعود  به دور بعدی زنده است.


در این باره با کاظم طالقانی عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم که او گفت سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره جلسه امروز صحبت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها