کد خبر : 1650485 | 28 آبان 1398 ساعت 10:58 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

اظهار نظر عجیب؛ مربیان بیرون مانده علم نداشتند!

تیم شاهین شهرداری بوشهر بعد از خداحافظی عبدالله ویسی سرانجام مربی جدید خود را انتخاب کرد. و این مربی کسی نیست جزء میشو که پیش تر مربی مس رفسنجان بود و با وجود فرصت کافی موفق به هدایت این تیم به لیگ برتر نشد.

اظهار نظر عجیب؛ مربیان بیرون مانده علم نداشتند!

به گزارش "ورزش سه"، سعید مسیگر در دفاع از این انتخاب اظهار نظر عجیبی را مطرح کرد. او گفت از جمع مربیانی که بیرون مانده بودند هیچ مربی ای توانمندی تغییردر وضعیت تیم شاهین را نداشت! او در این باره گفته است:« قبل از این که میشو به ایران بیاد کمتر کسی او را در بوشهر می‌شناخت. به همین دلیل برای انتخاب او بار‌ها مورد انتقاد قرار گرفتیم ولی با گذشت چند روز از تمرینات نظرات عوض شد. خیلی در این مورد تحقیق کردم و فکر می‌کنم مربیان ایرانی نمی‌توانستند کاری برای تیم شاهین انجام دهند. از نظر من مربیانی که بیرون مانده بودند علم آن را نداشتند بتوانند به این وضعیت تیم شاهین کمکی کنند. از طرفی استعلام‌هایی که از عملکرد میشو داشتیم این نوید را به من داد که مربی خوبی است و می‌تواند باری از روی دوش تیم ما بردارد. حالا با گذشت چند جلسه از تمرینات هم بازیکنان کیفیت کار او را دیدند و هم هواداران وضعیت فنی او را پذیرفتند و همه از عملکردش در تمرینات راضی هستند. هر چند پیش‌بینی می‌شود تغییرات زیادی ایجاد شود.»

 

مدیرعامل باشگاه شاهین مشکلات مالی در تیم شاهین بوشهر را رد کرد و گفت:« در مورد پرداخت پول خیلی تاخیر نداریم. طی صحبت‌هایی که با شهردار بوشهر داشتیم تا دو هفته دیگر قسط دوم را پرداخت می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها