کد خبر : 1650487 | 28 آبان 1398 ساعت 11:00 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

شایعات قوت گرفت

لوئیس انریکه به تیم ملی اسپانیا باز می گردد؟!

به نظر می رسد که لوئیس انریکه پس از چند ماه دوباره هدایت اسپانیا را بر عهده خواهد گرفت و برای رقابت های یورو روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

لوئیس انریکه به تیم ملی اسپانیا باز می گردد؟!

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه پیش بود که لوئیس انریکه به دلیل مشکلات شخصی از هدایت اسپانیا استعفا داد. بعد ها مشخص شد که استعفای انریکه به دلیل بیماری دخترش بوده است؛ موضوعی که البته باعث یک اتفاق تلخ برای این سرمربی اسپانیایی شد و دخترش بعد از چند ماه دست و پنجه نرم کردن با بیماری نهایتا از دنیا رفت.

 

پس از استعفای انریکه، دستیار او یعنی روبرت مورنو هدایت لاروخا را بر عهده گرفت. اما به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال اسپانیا دوباره مذاکراتی با لوئیس انریکه داشته است تا این سرمربی سابق بارسلونا هدایت اسپانیا را در رقابت های یورو 2020 بر عهده بگیرد.  روز گذشته نشریه مارکا گزارش داده بود که مورنو از بازیکنان اسپانیا خداحافظی کرده و به نظر می رسد که با روی کار آمدن انریکه، مورنو نیز از کادر فنی لاروخا خارج شود و دیگر به عنوان دستیار انریکه فعالیت نخواهد کرد.

 

 

1344411

 

 

گزارش ها حاکی از این است که لوئیس انریکه نیز با این موضوع موافق است و برای بر عهده گرفتن هدایت دوباره اسپانیا علاقه نشان داده است. همچنین به نظر می رسد که انریکه طی یکی دو روز آینده به شکل رسمی معارفه خواهد شد.

 

همچنین بین اسپورت نیز ساعاتی پیش در توئیتی اعلام کرد که انریکه به عنوان سرمربی جدید اسپانیا انتخاب شده است و امروز معارفه این سرمربی به شکل رسمی انجام خواهد شد.

 

1452421

 

همچنین از مارسلینیو، سرمربی سابق والنسیا، نیز به عنوان یکی از گزینه های فدراسیون فوتبال اسپانیا در صورت به توافق نرسیدن با انریکه یاد می شود.

 

 

دیدگاه‌ها